Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:بهزیستی یک سازمان با هویت است و ۲۲ هزار پرسنل سازمان بهزیستی در هرگوشه از ایران در حال تلاش برای خدمات رسانی به جامعه هدف هستند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان وحید قبادی دانا اظهار داشت :ما باید در سازمان بهزیستی کشور علمی‌تر و کارشناسی‌تر حرکت کنیم و از ظرفیت همه نیرو‌های سازمان استفاده بهینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های رهبری است. ما قانون و علم کم نداریم فقط باید این قانون و علم را در جهت کاهش اسیب‌های اجتماعی به کار ببندیم.

قبادی دانا گفت:اجرای کامل قانون حمایت از حقوق معلولان، رسیدگی به کودکان کار و کودکان بدسرپرست و زنان سرپرست خانوار از فعالیت‌های دیگری است که باید به طور کامل‌تر پیگیری کنیم.

وی گفت:جلب مشارکت‌های مردمی وسرمایه اجتماعی، همکاری بیشتر با سازمان‌های مردم نهادو پرهیز از موازی کار با سازمان‌های دیگر از فعالیت‌هایی است که باید در سازمان بهزیستی بیشتر از قبل انجام شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت:تصدی گری باید کم‌تر شود و نظارت و تسهیل گری را باید افزایش دهیم.

وی افزود:همانطور که در مبحث اورژانس اجتماعی فعالیت‌های خوبی شکل گرفت باید اولویت‌های را در نظر بگیریم و با شناسایی سکونت‌های غیر رسمی فعالیت در این حوزه را بیشتر کنیم.

قبادی دانا اضافه کرد:استفاده از دانش آی تی و همچنین استارتاپ‌ها می‌تواند به جامعه هدف خدمت رسانی بیشتری داشته باشد.

وی از جبران خدمات شاغلان بهزیستی خبر داد و گفت:بایدانگیزه پرسنل سازمان بهزیستی بیشتر شود.

قبادی دانا گفت:در حوزه معتادان که ترک کرده اند و قهرمانان ترک اعتیاد نیز فعال باشیم تا در برگشت به جامعه موفق‌تر باشند. همچنین جامعه سالمندان نیز یکی دیگر از مسایلی است که در اینده به ان می‌پردازیم بدون اینکه موازی کاری با دستگاه‌های دیگر داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وحید قبادی دانا بهزیستی کاهش آسیب های اجتماعی حمایت از حقوق معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است