Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محی الدین محمدیان در پیامی با اشاره به فتنه‌ ۸۸، حماسه نهم دی ماه را نشانه قدرت الهی در تدبیر ملت  دانست.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان رئيس مركز مطالعات فقهی تعليم و تربيت  و رئیس سابق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در پیامی با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، این روز را یادآوری نشانه های حکمت و قدرت الهی در تدبیر ملت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح این پیام به شرح زیر است:

یادآوری حماسه‌ی نهم دی ماه صرفا یادکرد یک روز از تقویم انقلاب اسلامی نیست بلکه یادآوری نشانه‌های حکمت و قدرت الهی در بصیرت و تدبیر یک امت است که با آفتاب نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ در میدان انقلاب ایران اسلامی طلوع کرد.

بعد از گذشت سال‌ها باز هم معتقدم، رمز گشایی از فتنه‌ ۸۸ نیازمند بصیرت و صبوری بیشتر است تا خروش رودخانه‌ی انقلاب، پسماند‌ها و مردار‌ها را بیرون ریزد و از نعش و لاشه‌ آن‌ها بتوان به بطن فتنه و متن انحراف دست یافت و آن را بازخوانی کرد.

ظاهر فتنه‌ ۸۸ سبز رنگ، ولی لایه‌های آن رنگارنگ بود، هنوز نتوانسته ایم جز پوسته‌ ظاهری که آن هم بسیار ضخیم است لایه‌های دیگر را واکاوی دقیق کنیم.

خداوند متعال به پاس صبر و بصیرت رهبری و مردم ایران و به حرمت شهیدان، خود به مرور پرده‌ها و نقاب‌ها را از چهره‌ها بر می‌اندازد و افراد و اشخاص سیرت و صورت خود را نشان می‌دهند و معلوم می‌شود که لطف الهی چه کمین‌ها و کینه‌ها را در این فتنه از ملک و ملت دفع کرده است و از مردمی که در مسیر نصرت دین حق بوده اند چه دستگیری‌هایی کرده است. « ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

امروز گرد و غبار فتنه فرو نشسته است و مردم انقلابی به اشارت و ارشاد رهبری صف‌های خود را جدا کرده اند و از میان مغلوبه‌ فتنه و انحراف حقیقت انقلاب اسلامی و عیار خلوص آن معلوم شده است، شناسایی فتنه گر و منحرف آسان، ولی نقشه‌ها و مکر‌های سران و سلسله جنبانان پیچیده‌تر شده اند.

فتنه‌گران ضدعدالت با خوارج مدعی عدالت در بازی در زمین دشمن رفیق و همبازی شده‌اند و برای زمین گیر ساختن نظام اسلامی از هم سبقت می‌جویند.

فشار اقتصادی، راه انداختن جنگ معیشتی، ناراضی سازی مردم، به سخره گرفتن باور‌ها و آرمان‌ها و واژگونه سازی ارزش هابرای پیمان شکنان و پشیمان‌ها از گذشته‌ انقلابی و مغروران سیاست در همنوایی با دشمن بیرونی، آهنگ فتنه‌ جدیدی را در سیاق جاز و گوشه‌ حجاز به گوش می‌رساند.

باید هوشیار بود و چشم از رفتار و حرکت دشمن برنداشت تا همگان بدانند که مرتدان سیاسی انقلاب زمینه سازان و بازآفرینان رفتار‌های ارتجاعی و امید آفرینان برای مرتجعان در بازگشت به صحنه‌ی سیاست ایران هستند.

شعار‌های شاهنشاهی، سرود‌های میلیشیایی، رونق بازار منافق و سلطنت طلب در شوو‌های تلویزیونی و فضای مجازی و جنبیدن مار‌های فسرده‌ التقاط و ارتجاع نتیجه‌ فتنه‌ سبز و منحرفان اسلام ایرانی است.

برخی چهره ها می‌خواهند در بازگرداندن سران فتنه محلل باشند

امروز برخی چهره‌ها برای بازگرداندن اصحاب فتنه و انحراف می‌خواهند نقش محلل را بازی کنند هم متمتع از این شوند و هم بهره‌مند از آن. اما بدانند مدعیان بازگشت از فتنه و منکران انحراف از خط انقلاب باید در پیشگاه ملت و رهبری توبه کند و آنچه را که از اعتماد عمومی و منافع ملی تخریب کرده اند، بازسازی کنند و برای مردم نقشه‌های دشمن را که به آن‌ها دل بسته بودند و در زمین آن‌ها بازی کرده اند، توضیح و تبیین کنند که صدق آن‌ها نسبت به ملت ایران آشکار شود.

مردم ایران کینه توز فرزندان خطاکار و ناسپاس خویش نیست، اما فرزندی که در اردوی سپاه دشمن بیایستد، نمی‌بخشد و اگر به مصاف سرزمین پدری هجوم آورد، چون رستم دشنه بر پهلوی فرزند می‌زند هرچند سهراب باشد.

نهیب رهبری انقلاب، باید مسؤولان را در شناسایی عقبه‌ فتنه‌ سال ۹۸ و زرد پوشان احتمالی از فرقه‌ انحراف هشیار سازد و در خدمت به مردم و رفع مشکلات و تضییقات معیشت عمومی و پاسخگویی به مطالبه گری مردم از عدالت و پیشرفت و استقلال و عزت ملی به تلاش مجدانه وادار کند.

یقیناً هیچ دولت و ملتی پایدار نمی‌ماند مگر آنکه با اتکاء به خود و ایمان به خدا مسیر زندگی خود را تعیین کندو این پیام حماسه‌ نهم دی ماه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد صدیقی شامگاه چهارشنبه در نشست تبیینی مسؤولان کانون‌های بسیج فرهنگیان استان کردستان با بیان اینکه بسیجی باید اقتضائات آن را رعایت نماید، بسیج فرهنگیان را توده معلمان عنوان کرد و گفت: ما از حقیقت بسیج خیلی فاصله گرفته‌ایم و باید به این باور برسیم که توده‌های بسیج این انقلاب را حفظ کرده‌اند.

صدیقی کارهای مهم انجام شده در کشور را بر پایه تلاش عموم مردم توصیف کرد و گفت: باید قدری جدی‌تر به مسأله بسیج نگاه کنیم.

وی افتخار امام و رهبری را بسیجی بودن دانست و آن را نصب‌العین عموم مردم عنوان کرد.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان کشور با ورود به حوزه بسیج فرهنگیان و بیان اینکه باید بسیج نسبت خود را با مسائل مشخص کند، اظهار کرد: مسأله ما مطالبات محوری رهبری در خصوص فرهنگیان است.

صدیقی، این مطالبه را خواسته هرساله رهبری عنوان کرد و گفت: انقلاب در تعلیم و تربیت، محور اساسی خواسته رهبری است.

تحول در آموزش و پرورش باید از ریشه اتفاق بیفتد

وی با طرح این سوال که آیا طراحی ما در سازمان بسیج فرهنگیان هم‌سو با دغدغه رهبری است، عنوان کرد: تحول در آموزش و پرورش باید از ریشه اتفاق بیفتد.

وی شناسایی میدان کار را ابتدایی‌ترین کار در حل مسأله تحول دانست و با خاطرنشان کردن داستان سند ۲۰۳۰ گفت: طرح‌های عملیاتی دشمنان تعلیم و تربیت باید تبیین شود.

این مقام مسؤول در سازمان بسیج فرهنگیان با یادآوری موضع رهبری در خصوص سند ۲۰۳۰، حساسیت ایشان را نشان از اهمیت موضوع بیان کرد و گفت: در سال‌های اخیر تلاش ویژه‌ای در اجرای سند تحول بنیادین به انجام نرسیده است.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان، مأموریت بسیج فرهنگیان را پاسخ به دغدغه رهبری دانست و با بیان اینکه بسیج باید قاعده بد مانع در برابر تحول را بر هم بزند، عنوان کرد: موضع‌گیری بسیج فرهنگیان در برابر کج‌روی‌های دولت در آموزش و پرورش باید بدون اغماض باشد.

بسیج فرهنگیان مأموریت‌های خود را در آموزش و پرورش مساله محور کند

صدیقی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان باید شانه‌های خود را زیر بار مسؤولیت آموزش و پرورش ببرد، تلاش این توده را در راستای تحول در آموزش و پرورش ضروری خواند و گفت: این قشر باید مأموریت‌های خود در آموزش و پرورش را مسأله‌محور نماید.

وی با اشاره به موضوع جذب در آموزش و پرورش و تحولات رقم خورده در این زمینه، آن را محصول تلاش انقلابی فرهنگیان جوان بسیجی عنوان کرد و گفت: ریل جذب آموزش و پرورش بعد از ۸۰ سال توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص جنگ در عرصه تعلیم و تربیت، جذب در بسیج فرهنگیان را از مهم‌ترین فعالیت در این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: عمق نفوذ انقلاب اسلامی از این طریق باید در مسأله‌ها صورت گیرد.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان مکانیزم تربیت نسل توسط دشمن را قاعده‌ای باطل دانست که باید به دست انقلابی‌ها از بین برود و افزود: اصل بازی دشمن باید به هم زده شود و در غیر این صورت نتیجه مؤثری به دست نمی‌آید.

صدیقی در ادامه سخنان خود در خصوص عملکرد دشمن، موجودیت دشمن را خط قرمز او عنوان کرد و با بیان اینکه در این عرصه اگر کسی بخواهد با او مقابله کند، طرف مقابل را حذف می‌کند، اظهار داشت: بر هم زدن قاعده دشمن در عرصه تعلیم و تربیت لازم و ضروری است.

وی افزود: بسیج فرهنگیان باید آمادگی لازم را برای پیاده‌کردن موضوع تقابل با نقشه دشمن در تعلیم و تربیت را به دست آورد.
صدیقی پایه اساسی هویت بسیج را مردم و حضور آنان دانست و گفت: باید مکانیزم‌ها را برای حضور گسترده و عملی مردم فراهم نمائیم.

وی در پایان سخنان خود وجود نیروهای دغدغه‌مند در بسیج فرهنگیان را منبع انسانی ارزشمندی برای کمک به تحول در آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: پیدا کردن جوانان فعال و سپردن مسؤولیت به آنان لازم و ضروری است.

کد خبر 6088274

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد