Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۹ دی بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (9 دی ماه) سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۹ دی بیانیه صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است: روز نهم دی ماه ۱۳۸۸ روزی بود که مردم بصیر در پاسخ اهانت به والاترین ارزشهای انسانی یعنی ولایت به پاخاسته و چنان حماسهای تاریخی آفریدند که تا ابد الدهر از اذهان هیچ دوست و دشمنی پاک نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آری سیل خروشان ملت در روز بصیرت چشم فتنه را برای همیشه تاریخ کور نمود ونشان داد که در غبار آلودهترین فتنه ها هم میتوان با چراغ روشنی بخش ولایت از راه قرآن و اهل بیت علیهم السلام دور نشد
.

 

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: به درستی که پیام عاشورایی حماسه جاودان و ماندگار ۹ دی؛ تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی جهان را در نوردید و کشور و نظام را در مقابل تهدیدات پیش روی خود بیمه کرد؛ حماسه عاشورایی ۹ دی؛ پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین (ع) در کربلا بود که در آسمان ایران طنینانداز شد و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و انسانی را در نوردید و پیام رسا و بزرگ انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند و نظام و کشور و انقلاب را در مقابل مخاطره های پیشروی، تهدیدات نرم و سخت و توطئه های شوم دشمنان صیانت و بیمه کرد.

 

خاطر نشان شد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی، جبهه استکبار بدلیل ناکامی و شکستهای چهل ساله، یک جنگ ترکیبی و هوشمندی را علیه انقلاب، نظام دینی و ملت ایران به جریان انداخته است. در این جنگ ترکیبی دشمن با تمرکز بر روی ملت ایران بدنبال جداسازی آنان از نظام دینی و ولایت است. در این جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانهای که از سوی رسانه های آمریکایی و اپوزیسیون خارج نشین مورد حمایت محور غربی عبری عربی پشتیبانی میشود، نقطه محوری؛ تبلیغ ناکارآمدی و ناتوانی جمهوری اسلامی از رفع مشکلات مردم و القاء نزدیک شدن به نقطه بحرانی است و این اقدامات رسانه ای البته در شرایطی است که مشکلات اقتصادی جامعه با کاهش ارزش پول ملی، تورم و بیکاری تشدید شده و مردم در شرایط نسبتا سختی بسر میبرند و دشمن نیز در صدد استفاده از وضعیت موجود برای رویارویی با نظام است. اما برغم همه تلاشهای دشمنان، ملت ایران در مواجهه با چنین مشکلاتی دارای ظرفیتها وذخایر خاص است که همیشه محاسبات دشمن را نقش برآب کرده است؛ این ذخیره و نیروی خاص عبارت است از روح همبستگی، همدلی و وحدت ملت ایران که با امدادهای غیبی الهی در مقاطع تاریخی در مقابل تهدیدات و فتنه های خارجی و داخلی نو ظهور است. این روحیه که در بستر ارزشهای دینی رشدکرده است، سبب تولید یک نیروی خودجوش در تاریخ معاصر ایران شده است که عناصر دینی و ملی جامعه ایران را نمایندگی کرده و همواره در مواقع خطر و بحران، جامعه را نجات داده است.

 

تاکید شد: به درستی که زنده نگه داشتن این روز بزرگ، تاریخی و تاریخساز و بررسی ریشه ها، علل و عوامل، آثار، برکات، پیامدها و پیامهای آن، خود نیز موجب نشر فرهنگ بصیرت افزایی و جلوگیری از جریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد.

 

در پایان این بیانیه اعلام شد: سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از بسیجیان، رزمندگان عاشورایی و اقشار مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی استان اردبیل جهت حضور حماسی و با صلابت خود در مراسم گرامیداشت این روز دعوت مینماید تا بار دیگر نیز علاقه و وفاداری خود را به ولایت مطلقه فقیه اعلام و نشان داده و اعلام نمایند که، یگانه راه پیروزی، مقاومت همراه با بصیرت است؛ نه این فتنه ها و فتنه های دیگر قادر نخواهند بود که حلقه امت واحده را از ولایت جدا کند.

 

سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و کلیه اقشار بسیج و نواحی مقاومت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی مجلس آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی آیت الله شاهرودی شاهرودی 9 دی حماسه 9 دی فتنه 88 مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی ظریف صدور بیانیه یوم الله حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی حماسه 9 دی سپاه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در نشست دهه کرامت کشور که با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، حجت الاسلام والمسلمین خداداده رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور، نمایندگان اعتاب مقدس و دیگر مسئولان ملی و استانی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف با اشاره به اینکه شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت «با شما سربلندیم» است افزود: روز اول که بزرگداشت میلاد حضرت معصومه (س) است با عنوان «حضرت معصومه سلام الله علیها بهترین دختر دنیا الگوی عفاف و حجاب» تعیین شده است.

او ادامه داد: دومین روز دهه کرامت «زیست عفیفانه به رسم بانوی کرامت و مهربانی»، سومین روز «شهر مقدس قم حرم اهل بیت علیهم السلام خاستگاه انقلاب اسلامی»، چهارمین روز «خدمت کریمانه مشارکت مردمی اقتدار ملی»، پنجمین روز که روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه است با عنوان «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین و معرفت افزایی» انتخاب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مشرف افزود: ششمین روز که بزرگداشت مقام حضرت احمد بن موسی (ع) است «حضرت شاه چراغ امین ولایت، عزیز برادر»، هفتمین روز «مساجد تراز اسلامی خاستگاه والدین ولایی شهیدان خداییی»، هشتمین روز با عنوان «مبارزه با ظالم دفاع از مظلوم زمینه ساز ظهور منجی بشریت»، نهمین روز «ایمان، امید و نشاط معنوی در پرتو زیارت عارفانه»، دهمین روز با عنوان «خاندان موسی بن جعفر علیه السلام الگوی خانواده ایرانی» و یازدهمین روز که سالروز میلاد امام رضا علیه السلام است با عنوان «عدالت گستری و سربلندی در پرتو مکتب رضوی» نامگذاری شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)  یادآورشد : آیین افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با حضور تولیت و دیگر مسئولان ملی و استانی پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند