Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:21:34 GMT

انصاری: با پدیده مذاکره نکردم، دوست دارم بمانم

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۵۲۴۶

انصاری: با پدیده مذاکره نکردم، دوست دارم بمانم

مهاجم آذری و نیمکت‌نشین تیم استقلال تهران جزء نفراتی است که گفته می‌شود احتمال دارد در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل راهی تیمی دیگر شود، با این حال دوست دارد بازهم در این تیم بماند و برای حضور در ترکیب رقابت کند. ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، مهاجم آذری و نیمکت‌نشین تیم استقلال تهران جزء نفراتی است که گفته می‌شود احتمال دارد در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل راهی تیمی دیگر شود، با این حال دوست دارد بازهم در این تیم بماند و برای حضور در ترکیب رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که شایعه مذاکره با پدیده مشهد و دیگر تیم‌های لیگ برتری را تکذیب کرده، معتقد است اگر استقلال دچار بدشانسی نشود، می‌تواند همچون نیم‌‌فصل دوم فصل گذشته نتایج مناسبی گرفته و مدعی قهرمانی باشد. گفت‌وگو را با جابر انصاری در ادامه می‌خوانید.

نیم‌فصل اول رقابت‌‌های لیگ به پایان رسید. فکر می‌کنی رتبه استقلال در جدول رضایت‌بخش است؟

به‌نظر من استقلال می‌توانست در رتبه بالاتری قرار بگیرد. ما نیاز به کمی شانس داشتیم که بتوانیم بین رتبه اول تا سوم قرار بگیریم اما مصدومیت‌ها و آسیب‌دیدگی بازیکنان خیلی به ما در ابتدای فصل لطمه زد. در ادامه هم داوری‌ها کمی ما را دچار چالش کرد؛ زیرا امتیازات زیادی را از بابت داوری از دست دادیم.

شایعه شده بعد از پایان نیم‌فصل جدا می‌شوی و حتی گفته شد با پدیده هم مذاکره کرده‌ای!

هیچ‌مذاکره‌ای با پدیده انجام نداده‌ام؛ یعنی در واقع هیچ‌تماسی از طرف آنها گرفته نشده است. همان‌طور که همیشه شایعات وجود دارد، این صحبت‌ها نیز زیاد جدی نیست. البته من دوست دارم بازهم در استقلال بمانم اما باید ببینم شرایط چگونه است.

در نیم‌فصل اول زیاد به میدان نرفتی و همین باعث شده بحث جدایی‌ات مطرح شود. فکر می‌کنی چرا به تو بازی کمتر رسید؟

نظر مربیان بود که زیاد بازی نکنم اما تمام تلاشم این است که بتوانم همانند بازی‌های آخر فصل در ترکیب تیم به میدان بروم؛ زیرا همچون سه فصل پیش که به استقلال آمده بودم، ‌انگیزه دارم. من همان جابر رفت و برگشتی هستم که دوست دارم با گل‌هایم هواداران استقلال را خوشحال کنم.

چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانی؟

چهار تیم بالای جدول همیشه مدعی قهرمانی خواهند بود. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور همیشه جزء تیم‌های مدعی هستند اما اگر ما همانند فصل قبل بهترین شرایط را در نیم‌فصل دوم داشته باشیم، می‌توانیم به قهرمانی امیدوار باشیم. جمع‌کردن امتیاز در نیم‌فصل دوم خیلی‌سخت است و هر تیمی به‌راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد.

فکر می‌کنی در نیم‌فصل دوم بتوانید مدعی قهرمانی باشید؟

ما همین الان هم مدعی قهرمانی هستیم؛ زیرا فاصله زیادی با صدر جدول نداریم و اگر کمی شانس با ما یار باشد، می‌توانیم به بالای جدول نزدیک‌تر شویم. اشتباهات داوری خیلی ما را اذیت کرد و اگر این اتفاق برای ما نمی‌افتاد، شاید الان صدر جدول بودیم. هواداران استقلال مطمئن باشند همچون فصل گذشته بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.

درباره تیم ملی هم صحبت کن. شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را داریم؟

تیم ملی پتانسیل قهرمان‌شدن را دارد؛ زیرا بهترین بازیکنان چند سال اخیر در تیم ملی حضور دارند و الان زمان آن است که آنها بتوانند طلسم قهرمان‌نشدن را بشکنند. حتی بازیکنان جوان تیم ما هم بیشترین تجربه را دارند و همین باعث می‌شود که به موفقیت آنها دل‌مان را خوش کنیم. قطعا بازیکنان تیم ملی به چیزی جز قهرمانی رضایت نمی‌دهند.

منبع:فرهیختگان

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن که پیش از این به عنوان بازیکنی سر به زیر و بی حاشیه شناخته می‌شد، این فصل در تقابل کامل و جدی با باشگاه پرسپولیس و هوادارانش قرار داشته و حالا بعد از پایان بازی با سرخپوشان نیز این دوئل را ادامه می‌دهد.

بعد از استوری جنجالی در اینستاگرام و مصاحبه طولانی در میکسدزون، این بار او آتش درگیری خود را با یک پست در صفحه شخصی خود شعله‌ور کرد و واکنش هواداران پرسپولیس را برانگیخت.

نورافکن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "تیم ما لیاقت قهرمانی رو داره و باید هم قهرمان لیگ می‌شد، امان از دستهای ناپاک" او در میکسدزون نیز گفت که سپاهان باید در دو فصل اخیر قهرمانی لیگ برتر را به دست می‌آورد.

با این حال قسمت جنجالی کپشن پست بازیکن چپ‌پای سپاهان در ادامه و جایی است که می‌نویسد: "تنها بازی عمرم بود که از مساوی ناراحت نبودم چون جلوگیری کردیم از صدرنشینی حریف. به امید روزهای بهتر سپاهان."

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند سپاهان در این بازی با نمایش فشرده به دنبال کسب یک امتیاز بود و حالا امید نورافکن نیز نوشته که از ناکامی پرسپولیس خوشحال شده است.

سپاهان در صورت کسب پیروزی مقابل پرسپولیس و باتوجه به توقف استقلال، فرصت این را داشت که به صدر جدول برسد و فاصله خود را با استقلال کمتر کند اما این فرصت طلایی برای شاگردان مورایس فعلا از دست رفته است.

دیگر خبرها

  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • استقلال را به مقصد برسانید
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند