Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز یکشنبه در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در گردنه الماس خلخال افزود: از این تعداد 880 نفر در حوادث ناشی از برف و کولاک ، 447 نفر در حوادث جاده ای ، 50 نفر در حوادث شهری ، 47 نفر در طوفان ، 36 نفر در حوادث کوهستان ، 10 نفر در سیل و آبگرفتگی ، سه نفر در خدمات حضوری ، سه نفر ریزش آوار و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی امدادرسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه در این حوادث 239 نفر مصدوم شدند، گفت: 26 نفر از مصدومان حوادث با کمک نیروهای جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی درمان شده و 62 نفر هم با آمبولانس های مستقر در پایگاه های امداد و نجات به مراکز درمانی انتقال یافته اند.
وی افزود: این حوادث با بکارگیری 148 تیم عملیاتی و 537 نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر ساماندهی شد.
معبودی گفت: در این حوادث 121 دستگاه آمبولانس ، 86 دستگاه خودرو ست نجات ، 10 دستگاه خودرو کمک دار پشتیبانی و یک دستگاه خودرو سنگین از سوی امدادگران به کار گرفته شد.
او بیان کرد: گردنه الماس خلخال جزو معدود گردنه های سخت و صعب العبور کشور است که بیشترین سطح خدمات امداد رسانی به در راه ماندگان جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل از طریق امدادگران و نجاتگران مستقر در پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر واقع در این گردنه ارائه می شود.
رییس جمعیت هلال احمر خلخال نیز در این بازدید گفت: با کمک امدادگران و نجاتگران مستقر در پایگاه امداد و نجات جاده ای گردنه الماس واقع در راه ارتباطی خلخال به اسالم و با همکاری راهداران این شهرستان و ماموران پلیس راه سرنشینان 130 خودرو گرفتار در کولاک برف این گردنه امداد رسانی و به مقصد خود هدایت شدند.
حجت الاسلام عبدالاحد بابایی افزود: در عملیات امداد و نجات گرفتار شدگان در کولاک برف این جاده امدادگران جمعیت هلال احمر 50 نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک را در پایگاه گردنه الماس اسکان داده و به سایر رانندگان خودروهای متوقف در میان راه نیز در بستن زنجیر چرخ و یا هدایت خودرو کمک کردند.
او گفت: 19 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خلخال در پایگاه قدیمی گردنه الماس که بخشی از ساختمان راهدارخانه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان است، مستقر هستند.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امداد و نجات پایگاه امداد و نجات درمان راهداری و حمل و نقل جاده هلال احمر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح پنج شنبه به خبرنگاران گفت: شهرستان زیرکوه از روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: نیروهای امدادی هلال‌احمر زیرکوه در حال انتقال و اسکان ساکنین روستای نوده در شهر آبیز بودند که تیم‌های ارزیاب خبر از شکسته شدن سد ۱۲ امام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: بنابراین به دستور فرماندار زیرکوه و با کمک امدادگران هلال احمر ۲۵۰ خانوار روستای بمرود نیز توسط امدادگران به شهر حاجی‌آباد منتقل و اسکان داده شدند.

کاوسی ادامه داد: ساعاتی قبل نیز بند خاکی روستای سالک‌آباد بر اثر حجم بالای آب شکسته و آب آن در شهر حاجی‌آباد زیرکوه جاری شد.

وی اظهار کرد: به منظور کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد، ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال‌احمر هم‌اکنون در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی با لجن‌کش‌ها و موتور پمپ‌ها هستند.

کد خبر 6088253

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند