Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در بیانیه گرامیداشت حماسه ۹ دی آورده است: ۹ دی آغاز فصلی جدید در تعمیق و تجّلی پیوند امت مسلمان ایران اسلامی با آرمان‌های امام (ره) و تبعیت از مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در بیانیه گرامیداشت حماسه ۹ دی آورده است: حماسه بزرگ 9 دی یادآور هوشمندی، ولایتمداری، دشمن‌ستیزی ملتی است که با بصیرت خود شعله آتش برافروزی، فتنه‌انگیزی و آشوب‌طلبی ایادی استکبار را خاموش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

9 دی آغاز فصلی جدید در تعمیق و تجّلی پیوند امت مسلمان ایران اسلامی با آرمان‌های امام عظیم الشأن (ره) و تبعیت از مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

 

ملت آگاه ایران در این روز بار دیگر به فتنه‌گران نشان دادند که نسبت به دشمنان اسلام و انقلاب آگاه هستند و تنها از یک فرمان اطاعت می‌کنند، آن هم فرمان رهبر انقلاب است.

 

گیلانیان ولایت‌مدار در 8 دی ماه سال 88 یک روز زودتر از حماسه 9 دی، در حرکتی خودجوش به صحنه آمدند و بساط فتنه‌گران را برچیدند و برگ زرینی به دفتر افتخارات خود افزودند.

 

بدون تردید ملت با بصیرت ایران اسلامی و گیلانیان سرافراز بار دیگر با حضور پرشور و باشکوه خود در مراسم سالگرد حماسه 9 دی، پاسخ محکمی به یاوه‎‌گویی‌های استکبار جهانی خواهند داد و تداوم روحیه انقلابی و فتنه‌ستیزی خود را به رخ می‌کشند.

 

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به نمایندگی از اعضای کانون‌های مساجد سراسر استان با صدور بیانیه، از مردم ولایتمدار و شهیدپرور گیلان برای حضوری پرشور و حماسی در راهپیمایی و تجمع 9 دی دعوت بعمل می‌آورد تا بار دیگر با حضوری گسترده و با شکوه پاسخ محکمی به یاوه گویی‌های استکبار جهانی گفته و تداوم روحیه انقلابی و فتنه ستیزی خود را به رخ جهانیان بکشانند.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی مجلس شاهرودی فتنه 88 آیت الله شاهرودی پیام تسلیت وزیر ارشاد روز بصیرت آذربایجان غربی بودجه حماسه 9 دی کانون های مساجد گیلان ولایتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است

صادق آهنگران، مداح دوره دفاع‌مقدس در برنامه‌ای از خاطره گلایه امام خمینی (ره) نسبت به یکی از مداحی‌هایش گفت.

به گزارش ایسنا، آهنگران در گفت‌وگو با کامران نجف‌زاده، مجری برنامه برمودا از پیامی که امام خمینی(ره) مبنی بر خواندن آثار حماسی به وی داده بود گفت. این مداح دوران جنگ تحمیلی عنوان داشت، امام به وی تذکر داده بود که نسل ما، نسل حماسه است و باید مداحی‌های حماسی بخواند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود