Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - فرماندار بوکان گفت: از ابتدای شروع به کار میز خدمت در این شهرستان که با هدف ارایه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع ایجاد شده است، تاکنون 6 هزار نفر به آن مراجعه کرده اند.

جمال خسروی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطات در فرمانداری در راستای ارایه خدمات مطلوب و عادلانه به مراجعه کنندگان فعالیت خود را از مهرماه امسال در محل فرمانداری آغاز کرد و با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اجرای این طرح را در راستای صیانت از حقوق شهروندی عنوان کرد و اظهار داشت: جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی و سرگردانی مراجعان در ساختمان های اداری، نهادها و سازمان های دولتی از اهداف راه اندازی اتاق میز خدمت در محل فرمانداری این شهرستان است.
خسروی با بیان اینکه هر ماه به صورت میانگین 2 هزار نفر به میز خدمت فرمانداری این شهرستان مراجعه کرده اند، گفت: این میز در راستای اجرای دستورالعمل مستقیم رییس جمهوری، بهینه سازی خدمات رسانی به ارباب رجوع و تمرکز آن در یک میز خدمت جهت سهولت کار مراجعان دایر شد.
وی اظهار داشت: ادارات و دستگاه های دولتی باید نسبت به راه اندازی یک و یا چند باجه در اتاق میز خدمت در طبقه همکف این فرمانداری برای رفاه حال ارباب رجوع و ارایه خدمات اداری به صورت حضوری و برای پرهیز از هدایت مراجعان به طبقات فوقانی ساختمان های اداری اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، شهروندان می توانند با مراجعه به این میز در فرمانداری نسبت به طرح درخواست های خود اقدام کنند و از راهنمایی های حضوری مدیران برای برطرف کردن مشکلات خود بهره‌مند شوند.
بوکان با 251 هزار نفر جعمیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فرمانداري ميز خدمت بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست مرادیان معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور محسن الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی، ابوئی رئیس اتاق اصناف، طاهری کارشناس اداره صمت و زارع رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌ها در محل سالن جلسات فرمانداری مهریز برگزار شد.


بررسی مشکلات توسط اتحادیه نانوایی‌ها اعم از پاسخ گویی میزان نان و تراکنش متعارف، افزایش تنوع قیمت نان محلی، چگونگی تسریع در رفع اختلال تشخیص سهمیه توسط سامانه (قطع و کسر)، نحوه ارائه تسهیلات به واحد‌های خبازی، اتصال خبازان به سامانه برای کنترل جزیی‌تر عملکرد و بررسی آخرین وضعیت فرآیند توزیع و میزان سرانه آرد در شهرستان از جمله مواردی بود که در این کارگروه مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

دیگر خبرها

  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!