Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حمید خوجانی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی یکی از برنامه‌های محوری کمیته امداد استان را ارائه خدمات درمانی به مددجویان به‌ویژه بیماران صعب‌العلاج، خاص و زمین‌گیر برشمرد و گفت: تجهیزات پزشکی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان بین مددجویان بیمار تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است، برای ارائه کمک به این بیماران از اعتبارات کمیته امداد استان و ظرفیت خیران استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان بیمار کمیته امداد استان از این تجهیزات پزشکی بهره‌مند شدند، افزود: وسایل توزیع‌شده ویلچر، عصا، واکرو سایر وسایل پزشکی بوده است.

خوجانی یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان را تأمین هزینه‌های درمان افراد تحت حمایت کمیته امداد استان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد زیرپوشش بیمه خدمات درمانی این نهاد هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه تمامی خدمات ارائه‌شده بیماران خاص و صعب‌العلاج ازجمله دارو‌های موردنیاز آن‌ها رایگان است بیان کرد: هزینه‌های بستری و سایر هزینه‌هایی که در بیمارستان‌های دولتی انجام می‌شود برای بیماران صعب‌العلاج رایگان است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۲۰ بیمار زمین‌گیر نیازمند نگهداری در منزل، تحت حمایت این نهاد هستند ، اضافه کرد: برای این بیماران علاوه بر مستمری، ماهانه ۱۰۰ هزار تومان  نقدی پرداخت می‌شود.

خوجانی گفت: هم‌اکنون هزار بیمار دیالیزی ، پیوند کلیه، هموفیلی ، ام‌اس و تالاسمی، سرطانی از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند هستند.
وی گفت: با توجه به هزینه‌های سنگین درمانی بیماران صعب‌العلاج ، از خیران و مردم نیکوکار می‌خواهیم با کمک‌های خود روند درمان این بیماران نیازمند را شتاب دهند.

انتهای پیام /ع

  بیش از ۱۴ هزار  مددجو زیر پوشش بیمه خدمات درمانی کمیته امداد استان خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک که با حضور دکتر کریمی معاون وزیر بهداشت در ۸ اردیبهشت ماه انجام شد، گفت: افتتاح پروژه های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدفگذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه های مورد نیاز در بخش های مختلف استان، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز د تجهیزات درمانی استان است.

حسین نژاد با بیان اینکه اسکلت بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره ی مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفته نیز  به اتمام رسیده است، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

وی تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت های موجود در استان رفع شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام پروژه های در حال انجام براساس نیازسنجی و بر حسب نیاز استان پیگیری و با هدف ارایه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن پروژه های بزرگتر در حوزه های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص های توسعه باشیم.

حسین نژاد افزود: در بخش سلامت با پیگیری های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدفگذاری و در حال اجراست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند