Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای تکمیل این دانشگاه هم اکنون 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی گفت: سایت مرکزی این مرکز آموزش عالی در منطقه تخته ارکان بجنورد در سال 93 از محل منابع سفر رهبر معظم انقلاب آغاز شد و تاکنون با صرف 55 میلیارد ریال، بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خواستار توجه بیشتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیریت ارشد استان خراسان شمالی برای تکمیل این فضای آموزشی تک جنسیتی شد.
وی مساحت کلی این سایت آموزشی را 5800 متر و گستره فضای آموزشی آنرا 400 متر مربع عنوان کرد و افزود: دکتر حسینی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان استان و کشور خواست تا ردیف عمرانی برای دانشگاه کوثر در بودجه کشور قرار دهند تا برای ساخت و ساز مشکل خاصی نداشته باشیم.
وی گفت: علاوه بر تکمیل ساختمان، این مجموعه برای خدمات زیربنایی نظیر راه، آب، برق، گاز، تلفن و فیبر نوری نیاز به همکاری همه دستگاه های اجرایی استان دارد.
وی اظهار داشت: اکنون این مرکز آموزش عالی برای جبران کمبود فضای آموزشی، اداری و نیز خوابگاهی به ناگزیر از فضاهای استیجاری استفاده می کند که این فضاها نیاز دانشجویان را برآورده نمی کند.
رئیس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: هم اکنون با موسسه آموزشی اشراق که در سایت تخته ارکان واقع شده است رایزنی هایی انجام داده ایم تا این فضا را به صورت اجاره ای در اختیار بگیریم.
وی گفت: دانشگاه کوثر اکنون افزون بر 2 هزار و 700 دانشجو دارد که حدود 60 درصد آنان غیربومی و از استان های مختلف کشور جذب شده اند.
حسینی گفت: هم اکنون 2 ساختمان آموزشی و نیز سازمان مرکزی دانشگاه کوثر در ساختمان های استیجاری فعالیت دارند.
دانشگاه کوثر بجنورد، ویژه خواهران، سال 91 با هفت رشته تحصیلی و جذب 250 دانشجو فعالیت آموشی خود را آغاز کرد و اکنون از نظر شمار دانشجو در بین دانشگاه های تک جنسیتی کشور عنوان دوم را دارد.
هم اکنون 2 هزار و 700 دانشجو در 17 رشته گرایش در سه دانشکده علوم انسانی، علوم پایه و علوم فنی و مهندسی این دانشگاه تحصیل می کنند.
در استان خراسان شمالی بیش از 40 هزار دانشجو در دانشگاه های دولتی، پیام نور، آزاد و سایر مراکز آموزش عالی تحصیل می کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، دو هفته بعد از آغاز خیزش سراسری ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های سراسر آمریکا، تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد که در این مدت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو دستگیر شده اند.
تجمع‌های ضدصهیونیستی دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف امریکا از جله لس آنجلس، ویسکانسین و فوردهام نیویورک ادامه یافته و پلیس شماری از آنان را بازداشت کرده است.
همزمان در سازمان ملل جامعه جهانی از آمریکا دراین باره که چرا مانع عضویت فلسطین در سازمان ملل می‌شود، توضیح خواست.

 

 

اظهارات:
۱- دانشجوی معترض آمریکایی
۲- دانشجوی معترض آمریکایی
۳- امیرسعید ایروانی - نماینده دائم ایران در سازمان ملل

دیگر خبرها

  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه یو سی ال‌ ای
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا