Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زیباترین سرباز زن از سربازان کرد است که به عنوان خوشگل ترین سرباز شناخته شد.

تصاویری از زیباترین سرباز زن کرد منتشر شده است که او در این تصاویر با کفش های پاشنه بلند است و این جای تعجب است.

در زمان های گذشته، زنان با جبهه جنگ سازگار نبودند ولی در حال حاضر، به طور روزافزون، تعداد زیادی از زنان به سربازان ملحق می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم در کشورهای امن و آرام و هم در جاهای ناآرام، سربازان زن دیده می شوند.

عکس این خانم بعنوان سرباز زن کرد درعراق در سایتی منتشر شده است ولی با توجه به نوع کفشهای پاشنه بلند به نظر می رسد یک قطعه عکس یادگاری از سوی یک خبرنگار باشد.

شایان ذکر است تعداد نیروهای یگان های زنانه بالغ بر 500 نفر است که روزانه درخصوص استفاده از سلاح سبک، نیمه سبک و سنگین آموزش های فشرده ای را می بینند. یگان های زنانه پیشمرگ در سلیمانیه مسئولیت حفاظت را بر عهده دارند و تعدادی از آنها به مناطق البشیر و تازه در کروکوک و بخش دیگری از آنها به خانقین اعزام شده اند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آبرویم رفت ! / خبر مشکل داشتن من پخش شد و نگاه شوهرم خیلی سنگین شد ! داستان دردناک پایان نامه احسان صفایی یکی از قربانی های تصادف اتوبوس علوم تحقیقات+عکس همسرم مقابل چشمان من با زنان غریبه ارتباط داشت / من هم با افشین تلافی کردم 2 مرد در نیم ساعت تازه عروس تهرانی را به خاک سیاه نشاندند +فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات پرداخت سود سهام عدالت/ معاملات سهام عدالت آزاد شد !؟ عمل زیبایی پسر عجیب و غریب برای ازدواج با زن زیبا+ عکس آیدا نزد پزشک زیبایی رفت اما زیبایی اش را از دست داد / محاکمه پزشک ناشی در تهران + عکس تصویر تکاندهنده از دفن جسد زن مشهدی در باغچه خانه+ عکس جسد به دنیا آمدن نوزاد عجیبی که او را تبدیل به یک الهه کرد+ عکس سقوط زن 16 ساله از آمبولانس/ جنین چه سرنوشتی پیدا کرد؟ + عکس کار کثیف مادر و پسر تهرانی برای رهایی از دست خانه نشینی های پدر انتقام گیری آتشین از صاحب یک چاپخانه در چهار راه سر چشمه تهران + عکس مرگ وحشتناک ابولفضل 18 ماهه خودکشی مدیرعامل یک شرکت با وصیت نامه ای عجیب / دزدان میلیاردی چه کسانی هستند؟!

منبع: رکنا

کلیدواژه: عراق کفش زن عکس سرباز عکس فیلم دختر تحقیقات زندگی تصادف اتوبوس دانشجویان تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد تهران حادثه تصادف اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ساکنان تالاب‌های افسانه‌ای عراق از خشکسالی می‌ترسند
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • اقتصاد پاشنه آشیل کشور است
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات