Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:39:44 GMT

ترامپ: مرگ دو کودک پناهجو تقصیر دمکرات ها است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۸۶۶۲

ترامپ: مرگ دو کودک پناهجو تقصیر دمکرات ها است

تهران – ایرنا – رئیس جمهوری آمریکا حادثه فوت دو کودک پناهجو در خاک این کشور را نتیجه سیاست های مهاجرتی دمکرات ها دانست و بار دیگر بر ضرورت ساخت دیوار مرزی آمریکا – مکزیک تاکید کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، دونالد ترامپ در ساعات گذشته در توییت هایی با اشاره به مخالفت دمکرات ها با تخصیص بودجه دیوار مرزی نوشت: برخی ساده لوحانه می پرسند که چرا جمهوریخواهان سال پیش مجوز ساخت دیوار را تصویب نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل آن این است که ما به رای 10 دمکرات سنا نیاز داریم و آنها هم چیزی برای امنیت مرزی در اختیار ما قرار نخواهند داد. حال باید از راه دشوار و تعطیلی دولت به این بودجه دست یابیم.
وی همچنین خبر داد که در کاخ سفید به انتظار دمکرات ها نشسته تا بر سر امنیت مرزی به توافق دست یابند. وی به کنایه نوشت: شنیده ام که آنها آنقدر وقت خود را صرف آزار و اذیت رئیس جمهوری می کنند که برایشان زمانی برای ارتش و پیشگیری از جرائم باقی نمانده است.
ترامپ در دو توییت دیگر نیز به نقل از مقاله اخیر روزنامه وال استریت ژورنال نقش احتمالی روسیه در امور داخلی آمریکا را 'هیچ' خواند و نوشت که همدستی با روسها بزرگترین دروغ در تاریخ سیاسی آمریکا است و تنها هیلاری کلینتون و دمکرات ها همدست روس ها بوده اند.
وی همچنین دمکرات ها را متهم کرد که به تازگی 19 هزار پیامک ماموران اف بی آی متهم به تلاش برای ممانعت از پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 را پاک کرده اند. وی با طرح این ادعا که این پیامک ها می توانستند به آشکار شدن حقیقت ماجرای دخالت روسیه در امور داخلی آمریکا کمک کنند، خواستار بازگرداندن تمامی این پیامک ها شد.
ترامپ همچنین در توییت هایی به حادثه فوت جداگانه دو کودک پناهجوی گواتمالایی در اردوگاههای مرزبانی آمریکا اشاره کرد و مدعی شد که این دو پیش از مرگ بیمار بوده اند. رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر انگشت اتهام را به سوی دمکرات ها نشانه رفت و آنان را متهم ساخت که سیاست های مهاجرتی شان موجب ترغیب مردم به طی مسیرهای طولانی برای ورود غیر قانونی به آمریکا شده است.
اروپام**3092**1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي توييت دونالد ترامپ مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم