Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای سابق شورای شهر تهران گفت: تظاهر کنندگان پاریس و فرانسه که مهد آزادی و محل حقوق بشر بوده اند، راه خود را از ایران و انقلاب اسلامی یاد گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، مهدی چمران امروز در مراسم 9 دی زنجان،اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه و فتنه ای شروع شد که برای براندازی جمهوری اسلامی تدارک دیده شده بود

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است و از ابتدای شروع آن،فتنه ها آغاز شد، افزود: توطئه های در استان های مختلف از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و کودتا، حمله نظامی و جنگ تحمیلی را راه اندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای سابق شورای شهر تهران ادامه داد: خوشحالم که در شهر ولایی و عاشورایی زنجان حضور دارم که نام حسین اینگونه برده می شود و رمز پیروزی ما را با امام حسین (ع) گره می زند.

چمران خاطرنشان کرد: با وجود همه دشمنی ها با جلوتر رفته و به پیروزی های بزرگتری دست یافته و در بین کشورهای منطقه و خاورمیانه پیروز جنگ بودیم و ملت های مسلمان بیشتری به سوی ما آمدند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد کودتاهای مخملی درصدد براندازی نظام اسلامی بودند، افزود: در سال 78 تدارک دیدند و موفق نشدند و با 10 برنامه در سال 88 دوباره براندازی را پیشه کردند.

وی ادامه داد: انتخابات را بهانه کردند تا فتنه را ادامه دهند که از مسیر و صراط مستقیم منحرف شدند، در روز عاشورا، حرمت شکنی غیر قابل تصور و پذیرش را به وجود آوردند.

عضو شورای سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی از عاشورا شروع کرد، افزود: محرم سال 42، دستور امام که فرمودند در منابر از حکومت و قلدری های رژیم سلطنتی گفته شود که آغاز نهضتی در این سال بود که در سال 57 تظاهرات عظیم راه اندازی شد.

چمران اشاره به اینکه اگر صلابت امام حسین (ع) نبود، معلوم نبود امروز از اسلام چه باقی مانده بود، افزود: خون سرخ حسینی و شهدای دشت کربلا بود که تاریخ زنده نگه داشت و خروشان تا ظهور مهدی موعود(عج) ادامه دارد.

وی ادامه داد: روز عاشورا رگ غیرت مردم به جوش و خروش آمد و نتوانستند تحمل کنند و به صحنه آمدند و نشان دادند که حسینی هستند و باقی می مانند.

این مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب و مکتب ما برای زنده ماندن باید در طریق و راه حسین (ع) حرکت کند.

عضو شورای سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به حبل الله دست زده و چنگ انداخته ایم، افزود: دست آویختن به امام حسین (ع) سبب زنده ماندن ما بوده وهست.

چمران ادامه داد: مردم در سال 88 به صحنه آمده و فتنه ها را با نام و پیروی از راه امام حسین (ع) شکست دادند.

وی با بیان اینکه امروز هم دشمنی ها ادامه دارد و بهانه جدید دشمن مسائل هسته ای، حقوق بشر محسوب می شود، افزود: اگر چه اینها بهانه است و اصل دشمنی استکبار با مکتب و حکومت اسلامی ما است.

این مسئول یادآور شد: ما به دنبال کمونیزم و سرمایه داری غرب نبوده ایم،امروز در قلب نظام سرمایه داری،علیه سرمایه داری قیام می کنند و کشته می دهند.

عضو شورای سابق شورای شهر تهران ادامه داد: امروز در پاریس و فرانسه که مهد آزادی و محل حقوق بشر بوده است وقتی علیه دولت به پا می خیزند، سخنگوی تظاهر کنندگان می گوید، ما از ایران و انقلاب اسلامی راه را یاد گرفته ایم.

چمران افزود: در جنگ اگر چه غرب و شرق پشت سر صدام بودند پیروز شدیم و نهضت علمی و نظام پس از جنگ شروع شد و امروز رژیم غاصب اسرائیل خواب راحتی از موشک های دوربرد ایران ندارد.

وی گفت: در غزه و لبنان و یمن نیز شیعیان راه انقلاب اسلامی و مکتب حسین (ع) را ادامه می دهند و از انقلاب اسلامی حمایت می کنند.

عضو شورای سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه با کمترین امکانات این کشورها در برابر سلاح های عربستان می جنگندد،افزود: پول های عربستان دود می شود و کارخانه های آمریکایی به راه می افتد.

چمران افزود: در مقابل این توطئه ها ایران اسلامی ایستاده و از مردم مظلوم دفاع می کند.

وی با بیان اینکه در گذشته وقتی یکی از ناوگان های آمریکا وارد بندر و کشوری می شد، بدون جنگیدن آن کشور تسلیم می شد، افزود: امروز ناوگان آمریکا در خلیج فارس آرامش ندارند و توسط قایق ها و پهبادهای ایرانی دنبال می شوند.

عضو شورای سابق شورای شهر تهران:امروز ملت ایران زنده اند و مسیرامام حسین (ع) را ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه برخی ها فکر کردند که با کد خدا ارتباط داشته باشیم به نتیجه می رسیم اما به این نتیجه رسیدیم که دشمن و اروپا قابل اعتماد نیستند،باید به مردم، جوان و نیروهایمان و دانشمندان توجه کنیم و مشکلات عدیده به ویژه اقتصادی را حل کنیم که ما می توانیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه اسلامی مهندسین روز شنبه پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیأت اجرایی این تشکل و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

اسامی به ترتیب بالاترین آرا مأخوذه در دور اول عبارتند از:

سرلیست: احمد نادری

سمیه رفیعی

حسین نجابت

عبدالحسین روح الامینی

ابوالقاسم جراره

زهره سادات لاجوردی

علیرضا سلیمی

صالح اسکندری

محمدحسین حسین زاده بحرینی

سمیه گلپور چمرکوهی

علی اصغر پورمحمدی

علی طهرانی مقدم

سید نظام الدین موسوی

مجتبی رحماندوست

مهدی شریفیان

غلامحسین رضوانی

کد خبر 6096590 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • ناو اقیانوس‌پیما و مجهز به موشک های بالستیک دوربرد سپاه از خط استوا گذشت +جزئیات مهم