Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در آستانه سال نوی میلادی با جمعی از سیاستمداران و ستارگان ورزشی این کشور در یک رقابت دوستانه هاکی روی یخ شرکت کرد.

رئیس‌جمهور 66 ساله روسیه، شب گذشته در هوای بسیار سرد مسکو،  پس از آنکه کلاه، لباس و اسکیت خود را پوشید در حالی که چوب هاکی  به دست داشت برای شرکت در یک بازی دوستانه وارد زمین مسابقه هاکی روی یخ میدان سرخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، پاول بور، بازیکن آمریکایی سابق تیم هاکی نیویورک رینجرز، وايتشيسلاف فيتيسوف، دارنده مدال طلای المپیک و برخی ستاره های هاکی در این مسابقه دوستانه با پوتین همبازی شدند.

شبکه راشاتودی پیشتر گزارش داد رئیس جمهور روسیه اغلب در رقابت‌های شبانه هاکی روی یخ شرکت می کند. او اوایل سال جاری میلادی در تیم اسطوره‌های هاکی 5 گل به ثمر رساند.

پوتین علاوه بر هاکی در ورزش های متعددی همچون جودو، اسب سواری و تیراندازی مهارت بالایی دارد. پیشتر دیده شده است او با دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه به شنا و ماهیگیری می رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟