Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت سرمربیگری این تیم اظهار کرد: بعد از اینکه اتفاقاتی رخ داد و حضور نکونام در تیم ما منتفی شد. منتظر تصمیم جدید مسئولان برای انتخاب سرمربی جدید هستیم. مربیان آزاد در بین گزینه‌های ما قرار دارند و به زودی گزینه مناسب برای هدایت تیم پیکان معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: فرکی یکی از مربیان با دانش و کاربلد است و همانند سایر مربیان شانس هدایت تیم ما را دارد، اما تا زمانی که قرارداد بسته نشود و سرمربی جدید در تمرینات حضور نیابد در این باره نمی‌شود اظهار نظر کرد.

قرارداد نکونام با نساجی مازندران به صورت شفاهی فسخ شد

طهماسبی درباره علت منتفی شدن حضور نکونام در پیکان گفت: تا جایی که اطلاع دارم صنیعی فر مالک باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد که قرارداد نکونام را به صورت شفاهی فسخ کردند و حتی از زحمات نکونام تشکر کرده و با او خداحافظی کردند. بعد از اینکه نکونام به عنوان سرمربی تیم ما انتخاب شد همه اعلام کردند که او با نساجی مازندران فسخ قرارداد کرده است، اما مسئولان نساجی بیان کردند که قرارداد نکونام هنوز فسخ نشده است.

با استناد به فسخ با نکونام قرارداد بستیم

سرپرست پیکان درباره اینکه بندی در قرارداد نکونام با نساجی مازندران بوده است که مانع فسخ قراردادش با این تیم شده است، گفت: این بند قرارداد را ندیدم و باشگاه نساجی مازندران و نکونام از مفاد این بند اطلاع دارند. زمانی که اعلام شد که قرارداد نکونام فسخ شده است با استناد به آن با نکونام قرارداد بستیم. چند بازیکن قصد داشتند برای انجام تست در تمرینات پیکان حضور یابند، اما ما به گزینه های مد نظر اعلام کردیم که اگر تحت قرارداد یک تیم دیگری هستند به تیم ما نیایند.

شیعی و اعضای هیئت مدیره پیکان کار غیر اخلاقی نکردند

او ادامه داد: باشگاه پیکان ثابت شده است و شیعی و اعضای هیئت مدیره اخلاق مدار هستند و کار غیر اخلاقی نمی‌کنند. ما با مربیان تا زمانی که برگه فسخ قرارداد نیارند برای هدایت تیم خود صحبت نمی‌کردیم. مسئولان نساجی در ابتدا اعلام کردند که نکونام از تیمشان جدا شد، اما بعد پشیمان شدند و صحبت‌های دیگری مطرح کردند. به هر حال ما کار غیر اخلاقی نکردیم و طبق مستندات و مدارک با نکونام قرارداد بستیم.

تیم پیکان از اتفاقات رخ داده متضرر شده است

طهماسبی بیان کرد: ما دنبال مربی بودیم که قرارداد نداشته باشد و همین موضوع باعث شد که پروسه انتخاب سرمربی جدید طول بکشد و اکنون تیم ما بعد از اتفاقات رخ داده و منتفی شدن حضور نکونام متضرر شده است و ۱۰، ۱۵ روز نسبت به سایر تیم‌ها عقب هستیم. البته شیعی به من دستور داد تا زمان انتخاب سرمربی جدید تمرینات را زیر نظر بگیرم تا بازیکنان برای نیم فصل دوم آماده باشند.

سرپرست پیکان در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال مسئولان باشگاه همه تلاش خود را می‌کنند تا هر چه سریعتر سرمربی جدید را انتخاب کنند تا با نظر سرمربی جدید بتوانیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: 

گزینه‌های احتمالی هدایت پیکان مشخص شدند

زمان حضور سرمربی جدید در تمرینات پیکان مشخص شد

نکونام سرمربی پیکان شد + سوابق مربیگری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده

مدیران باشگاه استقلال از هفته آینده برای تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر جواد نکونام اقدام می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم

استقلال از ساعت 20:30 فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس