Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت سرهنگ پاسدار سید علی بنایی فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) با حضور در خانه سردار جاویدالاثر مدافع حرم حاج رضا فرزانه فرمانده سابق لشکر27 حضرت محمد رسول ا...(ص) از نزدیک با خانواده شهید دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ پاسدار سید علی بنایی با بیان اینکه شهادت شامل حال هر کسی نمیشود و حاج رضا فرزانه دعوت شده از سوی خدا بود افزود: خوشا به حال حاج رضا که این راه را انتخاب کرد، دوستی و رفاقت بنده با او به اوائل سال 70 برمی گردد و در طول این سالهای متمادی از این شهید بزرگوار درس استقامت، صبر و بزرگواری را آموخته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنایی ادامه داد: هستند کسانی که در عملیات ها و ماموریت های بسیاری زیادی شرکت کردند اما توفیق شهادت شامل حالشان نشد اما این سرار جاویدالاثر در دل پاسداران و بسیجیان جای دارد و خوشا به حال او که با شهادت از این دنیا رفت و عزت و سربلندی و افتخار کشور ما امروز مدیون سردار فرزانه و دیگر شهداست.

فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که راه و یاد و نام این شهدا را در همیشه ایام سال زنده و پویا نگه داریم، حاج رضای عزیز اینقدر قلب مهربانی داشت که در اعزام اول در سوریه به شهادت رسید و در دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب (س) مفقودالاثر شد.

همسر سردار شهید حاج رضا فرزانه نیز با تشکر از فرمانده لشکر27 به جهت حضور در منزل شهید گفت: حاج رضا بعد از بازنشستگی به شدت ناراحت و غمگین بود و وقتی از او سوال کردم به من گفت که من دوست داشتم که در لباس مقدس سپاه ودر لشکر27 به شهادت برسم و وقتی با رفتن او به سوریه موافقت کردند در پوست خود نمی گنجید و با افتخار همان وصیتی که داشت انجام شد و در لباس سپاه و در لشکر27 محمد رسول ا...(ص) به شهادت رسید و آسمانی شد.

انتهای پیام

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)