Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از قطر، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و قطر، گفت: از تمام خبرنگارانی که اینجا هستند تشکر می کنم که نظرات تیم ملی را در راه جام ملت ها منتقل می کنند. از اینکه قطر میزبانی فوق العاده ای از ما داشته است هم تشکر می کنم.  تیم ملی قطر ۹ بازی و ما هم پنج بازی دوستانه قبل از جام ملت ها داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر قطری ها این امکانات را در اختیارمان قرار نمی دادند تنها سه بازی دوستانه داشتیم. برنامه ای که من می خواستم به این شکل نبود. قرار بود دهمین بازی دوستانه خود را مقابل قطر انجام دهیم اما این اتفاق نیفتاد تا ما فقط پنج بازی تا شروع جام ملت ها داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه آیا به ترکیب مدنظر خود برای رقابت های جام ملت های آسیا رسیده است یا خیر؟ افزود: متاسفانه ما برنامه مدونی داشتیم اما مسئولان ایران حمایت لازم را نداشتند. در نتیجه من مجبور هستم به خاطر عدم برگزاری بازی های دوستانه میان‌بر بزنم. این اتفاق قبل از جام ملت های استرالیا و جام های جهانی روسیه و برزیل هم رخ داد. این بار هم مجبورم تصمیمات شعبده گونه بگیرم. 

کی روش خاطرنشان کرد: می خواهم یک مثال بزنم. ما در بازی های گروهی مقابل تیم هایی نظیر عربستان و امارات حضور نخواهیم داشت. پس عقلانی نیست با تیمی همچون قطر بازی کنیم اما وقتی چنین هدیه ای را از قطر دریافت می کنیم با کمال فروتنی آن را می پذیریم. اگر کسی منفعتی از این بازی داشته باشد تیم ملی قطر است اما باز هم یکبار دیگر از آنها تشکر می کنیم.

ادامه دارد...

کد خبر 4499179 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: جام ملت های آسیا 2019 امارات فدراسیون فوتبال مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم