Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@06:52:09 GMT

فوران آتشفشانی دیگر در اندونزی

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۵۶۹۰

فوران آتشفشانی دیگر در اندونزی

حوادث رکنا: مقامات اندونزی از فوران کوه آتشفشانی "آگونگ" واقع در شمال جزیره "بالیِ" این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سازمان ژئوفیزیک اندونزی اعلام کرد: فوران کوه آتشفشانی "آگونگ" ساعت ۴:۰۹ صبح امروز (یکشنبه) به وقت محلی رخ داده است.

ارتفاع دقیق ستون های خاکستر ناشی از این فوران به سختی قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابرهای سنگین به هنگام فوران مانع دید مستقیم قله این کوه آتشفشانی شده است.

هم‌چنین دستگاه‌های لرزه‌نگار حداکثر دامنه این فوران را که به مدت سه دقیقه و هشت ثانیه به طول انجامیده، ۲۲ میلی‌متر اندازه‌گیری کرده‌اند.

در حال حاضر این کوه در وضعیت هشدار قرار داشته و سطح سه هشدار برای این آتشفشان صادر شده است.

مرکز مقابله با بلایای زمین شناسی و آتشفشان‌ شناسی اندونزی از ساکنان، مسافران و گردشگران در این نواحی خواسته تا از "منطقه قرمز" که شامل چهار کیلومتری اطراف دهانه آتشفشان می‌شود، دور بمانند.

به گفته این مرکز محدوده "منطقه قرمز" در روزهای آینده بر اساس نتایج نظارتی پایگاه این مرکز ممکن است افزایش یا کاهش یابد.

مرکز مقابله با بلایای زمین شناسی و آتشفشان‌ شناسی اندونزی هم‌چنین به ساکنان اطراف رودخانه ها نسبت به خطرات احتمالی جریان یافتن گدازه ها و مواد آتشفشانی به رودخانه‌ها هشدار داده است.

خاکسترهای آتشفشانی طی روزهای بارانی مناطق شمالی جزیره "بالی" را تحت تاثیر قرار داده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پخش صحنه ارتباط شیطانی از شبکه کیش صدا و سیما / برکناری چند کارمند + عکس رئیس دانشگاه آزاد، دانشجویان را با ماشینش زیر گرفت/ دو دانشجو مصدوم شدند + فیلم 3 اعدامی زیر طناب دار رفتند اما زنده ماندند! / در گنبد رخ داد تجاوز به یک زن کینه جو در فرودگاه! +عکس رابطه های شوم عامل اصلی انتقال ایدز بین زنان ایرانی ! همسرم مقابل چشمان من با زنان غریبه ارتباط داشت / من هم با افشین تلافی کردم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات پرداخت سود سهام عدالت/ معاملات سهام عدالت آزاد شد !؟ تلخ ترین فیلم دیده نشده از حادثه اتوبوس علوم تحقیقات ! +صدای ناله های دانشجویان انتقام گیری آتشین از صاحب یک چاپخانه در چهار راه سر چشمه تهران + عکس کار کثیف مادر و پسر تهرانی برای رهایی از دست خانه نشینی های پدر ضرب و شتم رئیس آگاهی رضوانشهر آخرین خبر از حادثه سرویس مدرسه ارومیه ای +عکس زمان حادثه بی آبرو شدن فوتبالیست معروف به خاطر انتشار فیلم اقدام بی رحمانه اش با زن جوان+ عکس داستان دردناک پایان نامه احسان صفایی یکی از قربانی های تصادف اتوبوس علوم تحقیقات+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents اخبار حوادث آتشفشان حوادث اندونزی ساعت بالی اخبار اندونزی عکس فیلم دختر تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد خانواده زندگی مرد تصادف اتوبوس دانشجویان زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بهاباد شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بهاباد شناسی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و فرمانداری شهرستان بهاباد و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت شیخ کلینی (ره) و هفته میراث فرهنگی و روز موزه ها با حضور جمعی از نویسندگان، مورخین و مفاخر علمی و فرهنگی استان یزد برگزار می شود.

بازدید از ده عروس، بازدید از موزه تاریخ، برگزاری همایش بهاباد شناسی، رونمایی از کتاب جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهاباد و امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و موزه تاریخ بهاباد و بازدید از سنگ نگاره های تاریخی و محوطه باستانی بهاباد از بخش های این همایش استانی است.

کد خبر 6093354

دیگر خبرها

  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • فوران دوباره کوه «روآنگ» در اندونزی
  • دومین فوران آتشفشان در اندونزی/ فرودگاه تعطیل و خورشید تاریک شد!
  • دانشمندان سن آتشفشان‌ها را در قمر آیو تعیین کردند
  • در سال ۱۸۱۶ جهان شاهد سالی بدون تابستان بود
  • چرا نمی‌توانیم همه زباله‌های‌مان را داخل آتشفشان‌ها بسوزانیم؟
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • سالی خاص در تاریخ زمین؛ این کوه باعث شد تابستان از تقویم حذف شود +تصویر