Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام نوروزی در همایش بصیرت ۹ دی  در نهاوند اظهار داشت: هیچ وقت دشمنان انقلاب و جبهه کمونیسم فکرش را نمی‌کردند که چنین انقلاب شیعی و ولایی در آن برهه‌ استراتژیک در ایران اسلامی شکل بپذیرد.

وی با اشاره به موقعیت حساس ایران اضافه کرد: از آنجایی که ایران بر سر چهارراه جهان قرار گرفته و از جایگاه تأثیرگذاری برخوردار است فکر نمی‌کردند ایرانی که تمام تاخت و تازهای جنگ جهانی اول و دوم و مذاکرات نهایی آن در اینجا صورت می‌گرفت و ختم می شد مقاومت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: آنها فکر می‌کردند که این انقلاب در همان روزهای اولیه شکست می‌خورد و اعتقاد داشتند ایرانی که بر مبنای فکر نوین و اجتهادی حضرت امام (ره) پایه‌ریزی شده است نباید ادامه حیات بدهد، اما انقلاب راه خود را ادامه داد.

وی گفت: درست است که ما ۱۹۰ هزار شهید و ۶۷۲ هزار مجروح دادیم اما بعد از هشت سال جهان به مظلومیت ایران اعتراف کرد و این ایران بود که هم در حوزه نظامی و هم در حوزه سیاسی پیروز شد.

نوروزی در ادامه با بیان اینکه این حرکت تاکتیکی دشمن بود که جبهه‌ها ساکت شد اما توطئه‌ها تمام نشد، عنوان کرد: هم آمریکا و هم انگلیس و هم شوروی سابق سعی کردند همچنان علیه انقلاب ایستادگی کنند، در حالی که از یک طرف به نیروهای نفوذی دو تابعیتی و احزاب انحرافی امید بسته بودند و از طرفی دیگر به ایجاد اغتشاش و هرج و مرج امید داشتند اما خداوند این انقلاب را نگه داشت.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که آمریکا آغاز کرد تهدیدهای نرم بود و در همین راستا اعتراض‌های نمادین را در خیابان‌ها طراحی کردند و آنچه که در سال ۷۸ و بعداً در سال ۸۸ رخ داد در حوزه انقلاب اسلامی، یکی از پارامترهای تهدیدهای نرم است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مسیحیت لیبرال اضافه کرد: یکی از مراکزی که در فتنه ۸۸ نقش داشت مسیحیت لیبرال بود، آمریکا با کشورهای دیگر تمام تمهیدات خود را بکار گرفتند تا احمدی نژاد در انتخابات پیروز نشود و علت آن چیزی بود که به عنوان بنیادگرایی مطرح شده بود.

وی در ادامه گفت: در قضیه برجام امتیازاتی از ما گرفتند اما در مقابل نه تحریم برداشته شد و نه ما به آن مرحله هسته‌ای رسیدیم و نتیجه این شد که ۶ هزار دانشمند هسته‌ای از نیروگاه‌های ما بیکار شدند.

نوروزی  در ادامه با اشاره به مهمترین اهداف دشمنان در فتنه ۸۸ افزود: اختلاف‌افکنی بین جریان‌های انقلابی در ایران، طرح تشکیل دولت وحدت ملی، ایجاد شکاف بین نیروهای انقلابی از جمله سپاه، ارتش و...، القاء ناکارآمدی دولت وقت، برجسته‌سازی نارضایتی اصولگرایان در سیاست‌های دولت وقت، تضعیف شورای نگهبان،  متهم کردن مجلس به محدود کردن فضای انتخاباتی، ایجاد تردید در سلامت انتخابات  و... از جمله این اهداف بود.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب این سکان‌دار کشتی انقلاب و امام امت بود که استوار و با صلابت انقلاب را رهبری کرد و مردم و بسیجیان با لبیک به فرمان رهبری به میدان آمدند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز ما بسیج، سپاه و نیروی انتظامی را داریم و این یعنی قدرت انقلاب اسلامی که رو به پیشرفت و پیروزی است و قطعاً این مقاومت‌ها انقلاب را حفظ کرده و پیش خواهد برد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: نوروزی نهاوند فتنه 88 برجام انقلاب اسلامی بصیرت صلابت 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود

سردار حسین سلامی در مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: این شهدا برای دفاع از حریم اسلام و عزت مسلمانان و نجات جهان اسلام از سیاست بردگی مدرن غرب با محوریت آمریکا، هجرت را مقدمه جهاد خود قرار داده و از خانواده خود دست کشیده در جستجوی رضوان الهی، میدان جهاد را برگزیدند و به آنچه در جستجویش بودند نائل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وی ادامه داد: جهاد در راه آزادی مسلمانی که تحت سیطره طاغوت قرار دارند، برای ما پاسداران انقلاب اسلامی جذاب‌ترین و زیباترین مسئولیت و ماموریت است.

سردار سلامی افزود: مرز‌هایی که کشور‌های اسلامی را از هم جدا می‌کند و به آنها هویت سیاسی مستقل می‌دهد، هرگز سیاست اساسی استعمار را از هم تجزیه نمی‌کند. استکبار با محوریت آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند و مسلمانان را در یک هویت یکپارچه و پیوسته می‌بیند و دنبال سیطره کامل بر جهان اسلام است.

استکبار خواهان تسلط بر ایران، عراق، سوریه لبنان یمن و سایر بلاد اسلامی است و می‌خواهد اسلام را از آنها بگیرد و ثروت آنها را به یغما ببرد. ما همه مسلمانان سوار یک کشتی هستیم. اگر دشمن به یک سرزمین اسلامی رخنه کند، سعی می‌کند به سایر نقاط هم رخنه کند. همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود. این منطق ماست که در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم و سطح نبرد را گسترده می‌کنیم تا با دشمن مقابله کنیم و تجزیه شود.

وی ادامه داد: چهره واقعی تمدن غرب را در غره ببینید. رسالت نیروی قدس سپاه این است که راه نفوذ دشمن را در سرزمین‌های اسلامی را ببندد. ما این کار را انجام می‌دهیم تا هم از امنیت خود دفاع کنیم و هم از امنیت کشور‌های اسلامی. ما نمی‌توانیم زیر ستم و بردگی غربزدگی کنیم.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: طوفان الاقصی شکست کامل برای رژیم صهیونیستی بود. این عملیات این رژیم را تا مرز مرگ مغزی پیش برد. وعده صادق ضربه‌ای بر ادعای بازدارندگی این رژیم بود. رژیم صهیونیستی، آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی دولت‌های عرب در مقابل هجوم محدود و بدون غافلگیری ما شکست خوردند و نشان داد غزه تنها نیست.

وی با بیان اینکه این عملیات‌ها نشان داد که به پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم، تصریح کرد: جغرافیای سیاسی آمریکا در جهان کوچک شده و به لحاظ اخلاقی ورشکسته شده است. قدرت آمریکا هم فرسوده و پوسیده شده است. آمریکا نمادی است از اینکه تمدن غرب در حال غروب است، ولی عصر طلایی تمدن اسلام تحت تاثیر انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های رهبر معظم انقلاب در حال آغاز است.

وی در پایان گفت: امروز امت ما سرافراز است و آرزوهایش در حال تحقق است. ملت ما پای آرمان‌های شهدا ایستاده است. ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم.


دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند