Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مرد ساواکی که به خاطر اختلاف خانوادگی پسرخوانده و عروسش را کشته و جنازه های آنها را مثله کرده بود به زودی در دادگاه محاکمه می شود. این مرد می گوید از جنایت فجیعی که مرتکب شده پشیمان نیست.

حجم ویدیو: 2.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

به گزارش رکنا، مرداد ماه سال گذشته خبر تکان دهنده پیدا شدن دو سر بریده در زمینی خالی فنس‌کشی شده در خیابان شیخ‌بهایی تهران به پلیس Police اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در محل حاضر شدند و مشخص شد سرهای پیدا شده متعلق به زن و مردی حدود 30 تا 40 ساله است که با شلیک گلوله به سرشان کشته شده و قاتل The Murderer یا قاتلان برای شناسایی نشدن هویت این زن و مرد جوان اقدام به سوزاندن آنها کرده بودند. پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته محدوده محل کشف سرهای برید پرداخت و موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی شاسی بلند لندرور شدن که ساعاتی قبل از کشف سرها در نزدیکی محل توقف داشت و دقایقی پس از پیاده شدن راننده از خودرو، آتش در محل کشف سرها شعله ور شد. با به دست آمدن این سرنخ پلیس تمرکز اصلی خود را روی صاحبان خودرو های لندرور متمرکز کرد.

در شرایطی که هیچ شکایتی در مورد ناپدید شدن زن و مرد جوان به پلیس نرسیده بود فرضیه وقوع جنایت Crime خانوادگی قوت کرفت و ماموران در ادامه تحقیقات خود قسمت های دیگری از بقایای جسد زنی را در کهریزک کشف کردند که مشخص شد متعلق بدن یکی از مقتولان پرونده است. در ادامه تحقیقات ماموران موفق به شناسایی مردی 75 ساله ای در منطقه امیرآباد شدند که بر اساس اظهارات همسایه ها با همسر، پسر و عروسش زندگی میکرد ، اما از چند روز پیش و به صورت ناگهانی پسر و عروسش به نام های بهرام 38ساله و نسرین 35 ساله ناپدید شده اند.با این سرنخ پلیس به تحقیق بیشتر پرداخت و دریافت این مرد صاحب یک دستگاه خودروی سواری شاسی بلند مشابه خودرویی که در تصاویر دوربین های مداربسته کشف شده بود، است.به این ترتیب مرد سالخورده بازداشت شد و پرده از جنایت فجیع برداشت. وی گفت: من از ماموران سابق ساواک هستم و به تنهایی بهرام و همسرش را کشتم.

وی ادامه داد::من و همسرم بچه دار نمی شدیم. بهرام، خواهرزاده همسرم بود که او را به خانه مان آورده و بزرگ کردیم. بهرام فرزند خوانده ام بود و من و همسرم او را دوست داشتیم تا اینکه مدتی قبل معتاد Addicted شد. او شیشه و کراک می کشید و تلاش من و همسرم برای ترک او بی نتیجه ماند. او قالی، طلا، نقره، وسایل زینتی و هرچیزی را که در خانه قابل فروش بود، می برد و می فروخت تا با آن مواد بخرد. از چند روز پیش از جنایت تنش و درگیری بین ما بیشتر شد، طوری که بهرام حتی همسرم را کتک زد. به همین دلیل همسرم را به خانه خواهرش فرستادم و با بهرام و همسرش در خانه تنها شدیم. همان روز بهرام دوباره شروع به فحاشی و شکستن در کرد. از رفتارش خسته شده بودم. سلاح شکاری را که در خانه داشتم و در یک لحظه به سر او شلیک کردم. زن بهرام با شنیدن صدای تیراندازی به سالن آمد که گلوله ای به سینه اش شلیک کردم. او داخل اتاق رفت و روی تخت افتاد. داخل اتاق رفتم و تیر دوم را هم به سرش شلیک کردم.

وی درباره مثله کردن جسدها نیز گفت: بعد از قتل Murder جسدها را به حمام بردهمو به دنبال راهی برای خارج کردن آنها از خانه بودم. با اره برقی که در خانه داشتم، اجساد طی دو شبانه رو تکه تکه کنم. هر روز بخشی از جسد ها را با اره می بریدم و از خانه خارج می کردم. بقایای جسد را در نقاط مختلف تهران داخل سطل های زباله رها می کردم. سرها را هم برای این که شناسایی نشوند در محوطه خاکی در خیابان شیخ بهایی سوزاندم.

وی گفت: : بهرام و همسرش زندگی ما را سیاه کرده‌بودند دیگر تحمل کارهایشان را نداشتم و اصلا از کارم پشیمان نیستم .من بهرام را مانند فرزند خودم دوست داشتم .همسر بهرام بیشتر از او مقصر بود.او باعث شد تا پسرم معتاد شئد. من چهار مدرک لیسانس دارم و زندگی خیلی خوبی داشتم اما بهرام و همسرش زندگی ام را تباه کردند.

پرونده این جنایت تکان دهنده دیروز با صدر کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به ان رسیدگی شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پخش صحنه ارتباط شیطانی از شبکه کیش صدا و سیما / برکناری چند کارمند + عکس رئیس دانشگاه آزاد، دانشجویان را با ماشینش زیر گرفت/ دو دانشجو مصدوم شدند + فیلم 3 اعدامی زیر طناب دار رفتند اما زنده ماندند! / در گنبد رخ داد تجاوز به یک زن کینه جو در فرودگاه! +عکس رابطه های شوم عامل اصلی انتقال ایدز بین زنان ایرانی ! همسرم مقابل چشمان من با زنان غریبه ارتباط داشت / من هم با افشین تلافی کردم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات پرداخت سود سهام عدالت/ معاملات سهام عدالت آزاد شد !؟ تلخ ترین فیلم دیده نشده از حادثه اتوبوس علوم تحقیقات ! +صدای ناله های دانشجویان کار کثیف مادر و پسر تهرانی برای رهایی از دست خانه نشینی های پدر تکرار فاجعه /سقوط خونین اتوبوس دانش آموزان ارومیه ای از روی پل ! ضرب و شتم رئیس آگاهی رضوانشهر آبرویم رفت ! / خبر مشکل داشتن من پخش شد و نگاه شوهرم خیلی سنگین شد ! جزئیات جدید از پرونده خاشقجی / می‌دانم چگونه او را مثله کنم! مرگ وحشتناک ابولفضل 18 ماهه

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police قاتل The Murderer جنایت Crime معتاد Addicted قتل Murder اخبار حوادث دادگاه عکس کشف تهران فیلم عکس فیلم تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد خانواده زندگی مرد تصادف اتوبوس دانشجویان زن دزدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، نام پسر میثاقی سام است و او تصاویر جالبی همراه با پسرش به اشتراک گذاشت.

ميثاقي کد خبر 847368 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها تلویزیون مجری ویژه ورزشی فوتبال ورزش تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • عکس| انتشار یک عکس عجیب از بهرام رادان به مناسبت تولدش
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)
  • سرقت برای انتقام!