Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم نهم دی ماه روز میثاق امت با ولایت با استقبال بی نظیر و حضور گسترده مردم و مخصوصا بسیجیان و همچنین مسئولین شهرستان در محل مسجد جامع شهرستان بردسکن برگزار گردید.     سردار احمدی  در این مراسم اظهار داشت: این انقلاب فتنه‌ها و توطئه‌های زیادی بر سر راه خود دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۸ سال جنگ نابرابر و تحمیلی بر علیه انقلاب گرفته تا ترور‌ها و تحریم‌های اقتصادی و سایر فتنه‌هایی که یکی از مهم‌ترین و خطرناک‌ترین این فتنه‌ها، فتنه سال ۸۸ بود که فتنه گران شیرینی حضور بالای ۸۰ درصدی در انتخابات سال ۸۸ را با حرکت نابخردانه خود به تلخی تبدیل کردند.   فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) در ادامه به عوامل تاثیر گذار در فتنه ۸۸ اشاره کرد و آن‌ها را در چهار دسته جبهه دشمن، انقلابیون خسته بریده از انقلاب، سکوت خواص و رسانه‌ها عنوان کرد.   وی ادامه داد: ۱۵ سال برنامه ریزی جبهه استکبار در راس امریکایی‌ها رژیم صهیونیستی و مخصوصا انگلیس خبیث و همراهی اروپایی‌ها و میدان داری نفاق و ته مانده منافقین داخلی و سلطنت طلب‌ها از عوامل و عناصر فتنه بودند.   سردار احمدی بیان داشت: فتنه ۹۸ که رهبر معظم انقلاب فرمودند ممکن است در سال ۹۸ اتفاق بیفتد عده‌ای از انقلابیون خسته بریده از انقلاب وممکن است که افراد معتبری در ان نقش داشته باشند.   وی عامل سوم تاثیر گذار در فتنه را سکوت خواص در سال ۸۸ بیان کرد و گفت: در سال ۸۸ برخی از خواص می‌توانستند روشنگری کنند، ولی سکوت کردند و همین سکوت در تنور اغتشاشات بیشتر دمید.   فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه همه یکصدا شدند و با یک صدا علیه بنیان کشور و انقلاب وارد عمل شدند و خط به خط فتنه و حوادث سال ۸۸ را پوشش رسانه‌ای دادند و فتنه گران را تشویق به اقدامات بعدی کردند.   وی ادامه داد: دنیای اسلام امروز در شرایط حساس قرار دارد و همه مسئولین و مردم وظایفی دارند هرکسی در اندازه خودش. جمهوری اسلامی امروزه یک نیاز‌هایی دارد که ما باید این نیاز‌ها را در نظر بگیریم و آن را تامین کنیم.   سردار احمدی نیاز‌های تبیینی و روشنگری که در راس نیاز‌های اسلام است مهم‌ترین نیاز در شرایط کنونی دانست.   وی همچنین در صحبت‌های خود اشاراتی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار خبرگان رهبری در اسفند ۹۶ نیز داشتند که فرمودند: امروز یک جبهه عظیم اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بر علیه نظام و انقلاب اسلامی راه افتاده است که می‌بایست همه برای مقابله با آن آماده باشند که ان شاء الله موفقیت و سربلندی برای نظام وانقلاب نتیجه آن خواهد بود.

لازم به ذکر است که در ابتدای مراسم نیز امام جمعه مردمی و انقلابی شهرستان بردسکن به حاضران و شرکت کنندگان در مراسم عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی داشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند

به گزارش صدای ایران به نقل از فرارو به نقل از سایت شیعت‌نیوز پاکستان، همسر رئیس جمهور ایران گفت: خداوند هرگز کسانی را که سکوت کرده‌اند را نمی‌بخشد، سکوت آنها بدتر از جنایتی است که در فلسطین رخ می‌دهد.

خانم علم الهدی افزود: آنچه در غزه در حال وقوع است در جهان بی سابقه است. اما ما به مادران و خواهرانمان افتخار می‌کنیم که با این همه ساکت نمی‌نشینند و با اسرائیل می‌جنگند.

وی افزود: نه تنها زنان غزه، بلکه روزنامه نگاران و پزشکان نیز داوطلبانه در غزه حضور دارند.

همسر رئیس جمهور ایران اظهار کرد: در مورد زنان غزه تصور می‌شود که آنها ترس دارند، اما زنان فلسطینی در مقابل نسب کشی اسرائیل بی‌باک هستند. اسرائیل خود را پیرو حضرت موسی می‌داند، اما در واقع از پیروان فرعون هستند.

جمیله علم الهدی با اشاره به اخباری که رسانه‌های غربی درباره برخورد بد با زنان ایرانی منتشر می‌کنند، گفت: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را خودشان ببینند.

وی در ادامه گفت که بسیار خوشحالم که به پاکستان سفر کرده ام، قبل از اینکه به پاکستان بیایم، فکرم در مورد پاکستان مثبت بود، اما بعد از آمدن به اینجا، فکرم مثبت‌تر شد

دیگر خبرها

  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • پارامتر‌های تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۴ بررسی می‌شود
  • عوامل تاثیرگذار بر کپک زدن فرش
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند