Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون درباره یک ویدئوی تبلیغاتی ۲۴۰ میلیون تومانی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش رکنا، پرویز پرستویی بازیگر Actor مشهور سینما Cinema و تلویزیون در صفحه اینستاگرام Instagram خود متن پیامی از سوی پشتیبانی جمعیت هلال احمر مبنی بر ماجرای یک ویدئوی تبلیغاتی ۲۴۰ میلیون تومانی را منتشر و تأکید کرد صفحه‌اش برای تبلیغات و دکان کاسبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرستویی در اینستاگرام نوشت:

جناب آقای پرویز پرستویی، بازیگر ارزشمند و با اخلاق کشور، با سلام و خداقوت، احتراما به استحضار جنابعالی میرساند که اخیراً نامه‌ای از اداره روابط عمومی به اداره پشتیبانی جمعیت هلال احمر با موضوع ذیل واصل گردیده است:

باتوجه به اینکه جمعیت هلال احمر در شبکه اینستاگرام مربوط به آقای پرویز پرستویی بازیگر کشورمان کلیپی را پخش نموده است لطفا دستور پرداخت مبلغ٢٤٠٠٠٠٠٠٠٠ (دویست و چهل میلیون تومان) را به ایشان بدهید.

اولاً سوابق خیرخواهانه جنابعالی مبرا از هرگونه وهن و تشکیکی است چرا که حضور شما در اکثر فعالیت‌های خیرخواهانه بعنوان پیشقدم در جامعه دیده می‌شود.

ثانیاً بعد از مراجعه به شبکه اینستاگرام جنابعالی ما هیچ کلیپ هلال احمری ندیدیم.

سوماً در صورت وجود این موضوع باز مبلغ یاد شده با پخش یک کلیپ همخوانی ندارد.

در نهایت ضمن ابراز علاقمندی ما همکاران هلال احمری خدمت جنابعالی و اعلام این موضوع که جریانی کاسبکارانه سعی در انحراف اهداف عالیه جمعیت هلال احمر دارند و این امر متاسفانه با سکوت مسؤلان هلال احمر و غارت بیشتر اموال بیت المال مواجه شده است.

از جنابعالی خواهشمندیم شما سکوت نکنید و با روشنگری خود آلام علاقمندانتان را در هلال احمر تسکین دهید. با تشکر جمعی از علاقمندانتان در هلال احمر.

دوستان عزیز و هموطنان عزیزم

نمیدونم کدام شیر ناپاک خورده‌ای این مطلب رو انعکاس داده و چه قصدی داشته، صفحه بنده نه برای تبلیغاته و نه دکان کاسبی، خدا من و نبخشه اگر از این راه بخوام کاسبی کنم کسی که این مطلب و انعکاس داده لطف کنه سند ارائه کنه حاضرم مجازات بشم وگرنه من اقدام خواهم کرد، خدا از شما نگذره که بی آبرویی خودتون و با این مطالب میخواید پاک کنید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

باشگاه خبرنگاران

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد تهرانی از چگونه بریدن سر عروس و پسرش جوانش گفت+ فیلم و عکس اسیدپاشی در افسریه چهره زیبای این زن را وحشتناک کرد+ عکس پخش صحنه ارتباط شیطانی از شبکه کیش صدا و سیما / برکناری چند کارمند + عکس رئیس دانشگاه آزاد، دانشجویان را با ماشینش زیر گرفت/ دو دانشجو مصدوم شدند + فیلم 3 اعدامی زیر طناب دار رفتند اما زنده ماندند! / در گنبد رخ داد تجاوز به یک زن کینه جو در فرودگاه! +عکس رابطه های شوم عامل اصلی انتقال ایدز بین زنان ایرانی ! همسرم مقابل چشمان من با زنان غریبه ارتباط داشت / من هم با افشین تلافی کردم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تلخ ترین فیلم دیده نشده از حادثه اتوبوس علوم تحقیقات ! +صدای ناله های دانشجویان داستان دردناک پایان نامه احسان صفایی یکی از قربانی های تصادف اتوبوس علوم تحقیقات+عکس گرفتار شدن یک جن در اصفهان! آخرین خبر از حادثه سرویس مدرسه ارومیه ای +عکس زمان حادثه تیرباران یک مرد آبادانی در نقطه صفر مرزی + جزییات 2 مرد در نیم ساعت تازه عروس تهرانی را به خاک سیاه نشاندند +فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پرویز پرستویی بازیگر Actor سینما Cinema تلویزیون اینستاگرام Instagram پرویز پرستویی سینما و تلویزیون بازیگر اینستاگرام تبلیغاتی عکس فیلم تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد خانواده زندگی مرد تصادف اتوبوس دانشجویان زن دزدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی