Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@20:25:44 GMT

سایه شوم اسهال خونی بر سر مردم هندیجان

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۶۷۵۸

حوادث رکنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از افزایش تعداد مبتلایان به اسهال خونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، احسان صفایی، مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: نخستین مورد ابتدا به بیماری اسهال خونی ۲۰ آذرماه سال جاری در شهرستان هندیجان مشاهده گردید و با بررسی صورت گرفته مشخص شد که از طریق آب به این افراد منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای کنترل این بیماری در حال انجام است بیان داشت: تا ۳۰ یا ۴۰ روز آینده نیز ممکن است موارد ابتلا به این بیماری به صورت تک گیر مشاهده شود.

صفایی تصریح کرد: کار آهک پاشی جدول‌های روباز در شهرستان در حال انجام است و میزان کلر در مغازه‌های تصفیه آب (آب شیرین کن) زیر نظر کارشناسان این شبکه به حد مطلوب رسیده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان اذعان داشت: از شهروندان هندیجان درخواست داریم تا نسبت به شستشو و ضدعفونی کردن مخازن آب در خانه، نگه نداشتن آب بیش از ۷۲ ساعت، استفاده نکردن از آب باران که بیشتر از ۲۴ ساعت مانده باشد، استفاده نکردن از سبزیجات خود رو خارج شهر، خرید نکردن آب، سبزیجات و صیفی جات از افراد دوره گرد و ... اقدام نمایند.

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد تهرانی از چگونه بریدن سر عروس و پسرش جوانش گفت+ فیلم و عکس اسیدپاشی در افسریه چهره زیبای این زن را وحشتناک کرد+ عکس پخش صحنه ارتباط شیطانی از شبکه کیش صدا و سیما / برکناری چند کارمند + عکس رئیس دانشگاه آزاد، دانشجویان را با ماشینش زیر گرفت/ دو دانشجو مصدوم شدند + فیلم 3 اعدامی زیر طناب دار رفتند اما زنده ماندند! / در گنبد رخ داد رابطه های شوم عامل اصلی انتقال ایدز بین زنان ایرانی ! همسرم مقابل چشمان من با زنان غریبه ارتباط داشت / من هم با افشین تلافی کردم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تلخ ترین فیلم دیده نشده از حادثه اتوبوس علوم تحقیقات ! +صدای ناله های دانشجویان

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث شبکه بهداشت و درمان شهرستان افزایش شوم مردم حوادث هندیجان عکس فیلم تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد خانواده زندگی مرد تصادف اتوبوس دانشجویان زن دزدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مستند «عشق و فلسفه»، امروز ساعت ۱۹ از شبکه چهار پخش و فردا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود. این مستند درباره نادیا مفتونی، پژوهشگر فسلفه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است.

مستند «گشت آورد»، پنج شنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش و جمعه ساعت ۱۲:۳۰ و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ بازپخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «بدل»، به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.  

برنامه «وقت اندیشه»، جمعه‌ها ساعت ۲۳ از شبکه یک پخش و دوشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه