Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین برد یونایتد در سومین بازی حضور سولسشر بر روی نیمکت این تیم به دست آمد. 

طرفداری- پس از کاردیف و هادرزفیلد، بورنموث جدیدترین قربانی منچستریونایتد آماده این روزها نام گرفت.

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۳۰ دسامبر ۲۰۱۸ | ۹ دی ۱۳۹۷ تورنمنت: لیگ برتر انگلیس | هفته بیستم ورزشگاه: اولدترافورد داور: لی میسون اخراج: اریک بایی (۷۹) از منچستریونایتد گلزنان: پل پوگبا (۵ و ۳۳)، مارکوس رشفورد (۴۵) و روملو لوکاکو (۷۲) برای منچستریونایتد | ناتان آکه (۲+۴۵) برای بورنموث ترکیب ابتدایی و لحظات حساس

پس از همکاری پوگبا و رشفورد در دقیقه ۱۵، ضربه والی مهاجم انگلیسی منچستریونایتد در حوالی محوطه جریمه پس از برخورد به آکه راهی کرنر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۲۴ جونیور استانیلاس پا به توپ در ضد حمله‌ای به نیمه زمین حریف رسید اما با وجود داشتن گزینه‌های دیگر اقدام به شوتزنی کرد که البته شوتش دقت لازم را نداشت و با اختلافی راهی اوت شد. در دقیقه ۲۷ کرنر ارسالی از سمت راست، با ضربه سر آکه پیش تاخته همراه شد و در ادامه دخیا، هررا و ماتیچ به هر نحو ممکن دفاع ناقص یکدیگر را تکمیل کردند و خطر را از دروازه خود دور کردند. در دقیقه ۳۸ شوت جاشوا کینگ به دنبال ضربه‌ کرنری، با واکنش دخیا همراه شد. در دقیقه ۶۵ رشفورد روی پاس پوگبا و خروج بگوویچ قصد عبور توپ از بالای سر دروازه‌بان حریف را داشت اما این گلر بوسنیایی به خوبی توپ را دفع کرد. شوت پوگبا در دقیقه ۷۴ دیرک دروازه بورنموث را به لرزش در آورد و سپس ضربه برگشتی هم با اثر گذاری بگوویچ راهی به دروازه نیافت تا بختی عالی برای شیاطین سرخ جهت رسیدن به گل پنجم از دست برود. تکل بی مورد و خشن اریک بایی در میانه میدان روی پای رایان فریزر، به اخراج این مدافع ساحل عاجی منتهی شد؛ در واکنش به این رویداد، سولسشر با بیرون کشیدن مارسیال، فیل جونز را به زمین فرستاد. شوت دقیقه ۸۷ سورمان از راه دور، از کنار دروازه دخیا به بیرون رفت.

منچستریونایتد ۱-۰ بورنموث؛ پوگبا (۵): روی حرکت انفرادی تماشایی رشفورد در سمت راست، ارسال زمینی این بازیکن در دهانه دروازه به پوگبا رسید تا او فقط مسئولیت عبور توپ از خط دروازه را بر عهده داشته باشد.

منچستریونایتد ۲-۰ بورنموث؛ پوگبا (۳۳): سانتر بلند از هررا در جناح راست، با پرش بلند و ضربه سر پوگبا همراه شد تا خروج آسمیر بگوویچ از دروازه سودی نداشته باشد و اختلاف به دو گل برسد.

منچستریونایتد ۳-۰ بورنموث؛ رشفورد (۴۵): مارسیال با فرار از تله آفساید تیم مهمان صاحب توپ شد و سپس با بیرون پا سانتر زیبایی برای رشفورد انجام داد که او با شیرجه خود به سمت توپ، آن را به زیبایی وارد دروازه حریف کرد.

منچستریونایتد ۳-۱ بورنموث؛ آکه (۲+۴۵): توپ ارسالی بروکس در شلوغی محوطه جریمه منچستریونایتد روی سر آکه فرود آمد تا او از چند قدمی دروازه دخیا را تسلیم کند.

منچستریونایتد ۴-۱ بورنموث؛ لوکاکو (۷۲): ضربه سر لوکاکو توپ را به مارسیال و او آن را به پوگبا رساند تا ستاره شیاطین سرخ با پاسی پشت دفاع لوکاکو را صاحب توپ کند و این بازیکن در مصافی تقریبا تک به تک با بگوویچ، توپ را با پای راست به درون دروازه بفرستد. 

خلاصه بازی

اضافه می‌شود...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر

گلیسون برمر؛ مدافع مطمئنی که در گلزنی هم کارایی زیادی دارد.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. گلسیون برمر با پرواز بلند و ضربه سر دیدنی خود، تک گل یوونتوس در این دیدار حساس را به ثمر رساند.

به نقل از اوپتا؛ از فصل ۲۰۱۹/۲۰ و ثبت اولین گل برمر در سری آ، این مدافع برزیلی تاکنون موفق زدن ۱۳ گل با ضربه سر در سری آ شده است. در این مقطع، هیچ مدافعی در پنج لیگ معتبر اروپایی به اندازه برمر با ضربه سر گلزنی نکرده است.

گفتنی است برمر ۲۷ ساله تاکنون در ۱۶۲ بازی سری آ با پیراهن تورینو و یوونتوس به میدان رفته و ۱۸ گل زده است. از این ۱۸ گل، ۱۳ مورد با ضربه سر بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ساخت چهار خط سریع السیر جدید در ترکیه
  • رئال هرگز نمی‌میرد ؛ بایرن تسلیم پروفسور کامبک / کارلتو و معجزه ۲دقیقه‌ای/ خوسلو قهرمان تازه مادرید
  • رئال مادرید با کامبکی دراماتیک راهی فینال شد؛ خوسلو در شب درخشش نویر منجی آنچلوتی
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • اسکولز: تن هاخ فرصت زیادی ندارد؛ باخت به کریستال پالاس تقریبا ضربه آخر بود
  • گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند