Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@20:46:42 GMT

پیام صادقیان در آستانه پیوستن به سپیدرود

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۷۷۴۳

صراط:  تیم سپیدرود رشت که در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد، در صدد تقویت خود برای حضور موفق در نیم فصل دوم و فرار دوباره از قعر جدول است.
به گزارش خبرورزشی، حال خبر می‌رسد که پیام صادقیان، هافبک سابق پرسپولیس و عثمانلی اسپور با لباس شخصی در تمرین بعد از ظهر امروز سپیدرود شرکت کرد و پس از ملاقات با علی کریمی، در آستانه پیوستن به جمع سرخپوشان رشتی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک خوش تکنیک چند روز قبل، قرارداد خود با طرف ترکیه‎ای را فسخ کرد و حالا با حضور در ایران، شاگرد علی کریمی خواهد شد.
در کنار سپیدرود، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان هم از علاقه خود به جذب صادقیان پرده برداشته بود؛ اما به نظر می‌رسد انتقال این هافبک به جمع شاگردان کریمی قطعی شده است و از حالا باید او را در پیراهن سرخ دیگری در فوتبال ایران ببینیم. پیش از این صادقیان در نفت تهران هم می‌توانست شاگرد جادوگر فوتبال آسیا بشود؛ اما بروز برخی مشکلات مالکیتی این همکاری را به سرانجام نرساند.
هافبک سابق تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن سال گذشته با انتقال به تیم عثمانلی اسپور، در جمع لژیونران فوتبال ایران قرار گرفت؛ اما افتخار چندانی با تیم جدید خود کسب نکرد و در نهایت حضور در دسته اول فوتبال ترکیه را تجربه کرد. حالا صادقیان به دنبال این است با درخشش دوباره در فوتبال ایران علاوه بر اینکه سپیدرود را از سقوط نجات می‌دهد، نامش را بار دیگر بر سر زبان‌ها بیندازد.
سپیدرودی‌ها که پیش از این وعده داده بودند در بازار نقل و انتقال زمستانی حضور فعالی خواهند داشت، به جز پیام صادقیان، با یک مدافع گرجستانی هم مذاکراتی را انجام داده‌اند و در آستانه همکاری با او قرار دارند. لازم به ذکر است که صادقیان از فردا در تمرینات سپیدرود شرکت می‌کند و پروسه امضای قراردادش تا آخر هفته انجام خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پیام صادقیان سپیدرود رشت نقل و انتقالات سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی

اولین مصاحبه محمد صلاح پس از پیوستن به لیورپول را مشاهده می کنید.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)