Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندر هرره را، هافبک منچستریونایتد، پس از پیروزی 4-1 مقابل بورنموث، اعلام کرد که این تیم در حال حاضر تحت هدایت اله گنار سولسشر، شرایط خوبی دارد و بازیکنان از بازی شان لذت می برند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج ژوزه مورینیو به دلیل کسب نتایج ضعیف، سولسشر به عنوان سرمربی موقت جانشین او شد و و تیمش در سه دیدار پیاپی، به پیروزی های پرگلی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاطین سرخ اکنون تنها 3 امتیاز با آرسنال فاصله دارند و هرره را این نتایج خوب را حاصل عملکرد سولسشر می داند اما حاضر به مقایسه او با مورینیو نشد.

او به خبرنگاران گفت:" ما در سه اخیر به پیروزی رسیدیم اما دوست ندارم مقایسه کنم. من از ژوزه به دلیل آنچه برای این باشگاه انجام داد، تشکر می کنم.

 

 

ما اکنون در شرایط متفاوتی هستیم و مربی جدیدی داریم؛ همین. ما در شرایط خوبی هستیم و همه خیلی خوب بازی می کنند. بازیکنان تهاجمی ما از بازی لذت می برند و کار را برای سایر بازیکنان راحت تر می کنند.

سرمربی از روز اول به ما گفت که بهترین راه برای پیروزی، وقتی از حریف پیش هستید این است که به حمله کردن ادامه بدهید و این چیزی است که در این باشگاه همیشه وجود داشته است.

وقتی می برید و گل های زیادی به ثمر می رسانید، می خواهید هرچه زودتر دوباره بازی کنید و من امیدوارم بتوانیم روز چهارشنبه مقابل نیوکاسل خوب بازی کنیم. ما هنوز در رتبه ششم هستیم اما به خاطر کیفیتی که داریم، نباید در این رتبه باشیم."

منچستر یونایتد آندر هررا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد آندر هررا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور امروز جایزه دیگری به ‏جوایز انفرادی‌اش اضافه کرد و به‌عنوان بازیکن ماه مارس رئال مادرید ‏انتخاب شد. او در ماه ژانویه هم این جایزه را به خود اختصاص داده ‏بود. ‏

وینیسیوس در ماه مارس، روزهایی درخشان را پشت سر گذاشت. او ‏در طول این ماه چهار بازی برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا انجام ‏داد و 6 گل به ثمر رساند. او در دو بازی مقابل والنسیا و اوساسونا ‏دبل کرد. ‏

ستاره برزیلی رئال بعد از دریافت جایزه‌اش برای رقبای رئال در لیگ ‏قهرمانان خط و نشان کشید و گفت: "این لحظه‌ای است که منتظرش ‏بودیم. جایی که همیشه دوست داریم باشیم یعنی نیمه‌نهایی و ‏فینال لیگ قهرمانان. ما هفته خیلی مهم و عالی‌ای را پشت سر ‏گذاشتیم و باید همینطور ادامه بدهیم تا رئال دوباره قهرمان ‏چمپیونزلیگ شود". ‏

اشاره وینیسیوس به پیروزی مهم رئال مادرید مقابل منچسترسیتی ‏در ورزشگاه اتحاد، در ضربات پنالتی است که باعث شد رئال به ‏نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کند. رئال چند روز بعد در ال‌کلاسیکو ‏هم موفق شد بارسا را شکست بدهد.‏

رئال که دو فصل پیش در فینال لیگ قهرمانان با پیروزی مقابل ‏لیورپول به قهرمانی رسیده بود فصل گذشته در فینال حضور نداشت ‏و منچسترسیتی با پیروزی مقابل اینتر موفق شد به جام قهرمانی ‏برسد. ‏

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه