Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آیت‌الله آملی لاریجانی را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله جناب آقای حاج شیخ صادق آملی لاریجانی دامت توفیقاته

با توجه به نقش بی‌بدیل مجمع تشخیص مصلحت نظام در اداره و قوام و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و با عنایت به ارتحال عالم مجاهد آیت الله هاشمی شاهرودی رحمة‌الله‌علیه و ضرورت سامان‌یابی هر چه سریعتر ارکان مجمع، جنابعالی را به ریاست آن مجمع مهم و تأثیرگذار و نیز به عضویت فقهای شورای محترم نگهبان منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور که پیش از این در حکم دوره‌ی جدید آمده است، مجمع در این دوره عهده‌دار مسئولیت مهم و اساسی تغییرات در ساختار و محتوای آن نهاد مؤثر و مهم نیز می‌باشد که با توجه به سابقه‌ی برجسته و ارزشمند جنابعالی در شورای نگهبان و مدیریت پر تلاش و عالمانه و مخلصانه بر قوه قضائیه، امید می‌رود با حضور فعال و عالمانه اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و ایفای نقش مؤثر دبیرخانه و دبیر محترم در انجام وظایف خود تحت نظارت و اشراف ریاست مجمع، مسئولیت‌های محوله در این دوره در کمال اتقان و به بهترین وجه به انجام برسد.

با عنایت به اهمیت مسئولیت‌ها در مجمع و شورای نگهبان انتظار می‌رود در فرصت زمانی مناسب، با تنسیق امور در قوه قضائیه، در مسئولیت‌های خطیر یادشده مُتَمحّض گردید. از خداوند متعال توفیق وافر و کمک همه‌جانبه‌اش را برای آن جناب و همکاران مسألت مینمایم.

والسلام علیکم و رحمة الله

سیّد علی خامنه‌ای

9 دی 97

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آیت الله آملی لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از شاگردان آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید ظهر چهارشنبه به مناسبت روز معلم، ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله شهید مرتضی مطهری از شخصیت علمی این استاد برجسته حوزه علمیه قم قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری از شاگردان این مرجع تقلید در سخنانی بیان کرد: ما افتخار می کنیم که از محضر شخصیت برجسته ای همانند آیت الله جوادی آملی در حوزه علمیه قم بهره مند هستیم و از منظومه فکری وی استفاده می کنیم.

وی بیان کرد: اندیشه های آیت الله جوادی آملی کام های تشنه کسانی که به دنبال معارف ناب اسلامی هستند سیراب می کند و امروز یکی از رسالت های اصلی طلاب گام برداشتن در مسیر تبلیغ دین و معارف اسلامی است.

آیت الله جوادی آملی گفت: نیروهای نظامی کشور به دنیا نشان دادند که می توانند در برابر ابرقدرت ها بایستند و این امر را در حمله به اسراییل در پاسخ به جنایات های آنان اثبات کردند و امروز همینه آنان شکسته شده است.

وی با بیان اینکه طلاب وظیفه دارند در عرصه علمی، معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام را نشر دهند افزود: امروز شاهدیم که دانشجویان در کشورهای اروپایی و آمریکا علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس به مردم غزه ایستاده اند که در این شرایط باید همت مضاعفی در بیان و انتقال معارف دینی داشته باشیم.

آیت الله جوادی آملی نیز در این مراسم از ابراز لطف شاگردانش تشکر کرد.

کد خبر 6094347

دیگر خبرها

  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص