Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تفاهم نامه ایجاد شده شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه وبویراحمد با معاونت سوادآموزی آموزش وپرورش استان برای کاهش آسیبهای اجتماعی به ویژه مبارزه وپیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر برنامه های آموزشی در مراکز یادگیری محلی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدناصررضایی در نشست هماهنگی با مسئولان سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد افزود: در جهت اجرای این برنامه هر کلاس سوادآموزی 2ساعت آموزش های لازم در مورد آثار سوء مصرف مواد مخدر وراههای پیشگیری از ابتلا به اعتیاد را فرا می گیرد.

وی گفت: در این طرح فعالیت درمان وحمایت اجتماعی برای آسیب دیدگان نیز اجرا می شود.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز اظهار کرد: طرح آشنایی سوادآموزان با آثار سوء مصرف مواد مخدر وپیشگیری از ابتلا به آن در مرحله نخست در16مرکز یادگیری محلی وبا پوشش جمعیتی بیش از هزار و200سوادآموز اجرا می شود.

سیدحمدالله خواهش نیک گفت: این فعالیت در2بخش توانمندسازی وآگاهی بخشی به آموزش دهندگان واجرای طرح برای مراکز یادگیری محلی وکلاسهای دوره انتقال وتحکیم وبا مشارکت 10مؤسسه وتشکل مردم نهاد انجام خواهد شد.

وی گفت: در مراحل بعد وبراساس تفاهم نامه این طرح برای کلاس های دوره سوادآموزی نیز اجرا می شود.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: افراد تحت درمان در کمپ های ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در فاصله سنی 10تا49سال شناسایی وباسواد می شودند.

 انتهای پیام/غ

 پیشگیری از اعتیاد در جوامع سوادآموزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • آموزش سواد مالی به کودکان
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون