Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: چیدن میوه سرنوشت دختر روستایی را تباه کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جوانی 23 ساله در هند به اتهام تجاوز Rape به دختری 8 ساله دستگیر شد.

قربانی زمانی که به همراه برادر کوچکترش به روستای اکبرپور آمده بود حین چیدن یک میوه از درخت خانه متهم، دستگیر و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مرد متجاوز Rapist زمانی که متوجه گریه های برادر کوچکتر شد در مقابل چشمان او خواهرش را مورد تجاوز قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده قربانی زمانی که متوجه شدند برادر کوچکتر به تنهایی و با گریه به خانه بازگشت با پرس و جو از او متوجه شدند فردی ناشناس دختربچه را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

وقتی خانواده قربانی به محلی که پسر کوچکتر به آن ها نشان داده بود رفتند با جسم بیهوش و خونین دختر خردسال در حالی که بین سنگ هایی بزرگ روی زمین افتاده بود مواجه شدند.

پس از انتقال قربانی به بیمارستان پزشکان تجاوز به او را تایید کردند و از طریق آزمایشات دی ان ای اثرات مردانه هویت مرد هوسباز را شناسایی و با گزارش به پلیس Police موجب دستگیری او شدند.

متهم بدون قرار وثیقه به زندان Prison رفت تا جلسه دادگاهش به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فرهاد و دوستانش به زن جوان در مقابل شوهرش تجاوز کردند / رازی که بعد از ازدواج لو رفت مشاور تغذیه گفت اگر به خواسته اش تن ندهم عکس های برهنه ام را منتشر می کند این مرد تهرانی از چگونه بریدن سر عروس و پسر جوانش گفت+ فیلم و عکس فریدون ناپدری دخترم بود اما هنگامی که من خانه نبودم آن اتفاق شیطانی افتاد مهشید 15 ساعت بعد از حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد زنده شد ! / پدرش جسد او را در پزشکی قانونی شناسایی کرده بود + عکس ربودن مرد داعشی توسط 3 پسر تهرانی / شکنجه های وحشتناک به خاطر زن صیغه ای مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت پژو کارکرده در بازار +جدول سرنوشت غم انگیز کامیاب، سامان و مهشید بعد از تصادف اتوبوس علوم تحقیقات+عکس جزییات جدید از شیوه قتل تکاندهنده زن مشهدی به دست مهدی+ عکس پیرزن 63 ساله پسرش را با خوشحالی تمام تکه تکه کرد+ عکس این زن شوهرش را به حراج گذاشت / نامه‌های زیادی برای او ارسال شد اسیدپاشی در افسریه چهره زیبای این زن را وحشتناک کرد+ عکس تلخ ترین فیلم دیده نشده از حادثه اتوبوس علوم تحقیقات ! +صدای ناله های دانشجویان قاتل هنگامی که پایش را در تهران گذاشت دستگیر شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: تجاوز Rape ضرب و شتم متجاوز Rapist پلیس Police زندان Prison اخبار حوادث تجاوز شوم دختر روستایی مرد جوان برادر عکس فیلم تهران خانواده تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد زن دزدان دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی خلیل‌آباد با بیان اینکه باغداران خلیل‌آبادی هر سال در این فصل که برگ‌های انگور پهن شده و قابل چیدن است برای استفاده بهینه از محصولات باغی این برگ‌ها را می‌چینند.

محمود شبان افزود: به علت ارزش دارویی و غذایی برگ مو و افزایش متقاضی آن در بازار‌های داخلی هر سال میزان برداشت آن بیشتر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برگ‌های انگور چیده شده بعد از بسته‌بندی به سایر شهرستان‌های استان و خارج از استان ارسال می‌شود گفت: برگ انگور برای تهیه دلمه و سایر صنایع مانند کنسرو برگ و استفاده دارویی به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی خلیل‌آباد با اشاره به اینکه هر سال با آغاز کار برداشت برگ درخت مو در خلیل‌آباد، کار پخت دلمه‌های خوشمزه به همت کدبانو‌های شهرستان هم رونق می‌گیرد، افزود: برداشت برگ مو علاوه بر درآمدزایی برای باغداران خلیل‌آباد، در هوادهی و تابش مستقیم خورشید به خوشه‌های انگور و رسیدن دانه‌ها تأثیر دارد.

شبان با بیان اینکه برداشت و بسته‌بندی برگ باعث ایجاد اشتغال در روستا‌ها به مدت ۵۰ روز و در هر روز ۸۰۰ نفر شده است گفت: چیدن برگ درخت انگور باعث توزیع صحیح و منظم مواد غذایی در اندام‌های بوته مو و به منظور تهویه بیشتر و جلوگیری از فعالیت سفیدک و پوسیدگی خوشه می‌شود.

دیگر خبرها

  • فیلم| نجات خانم بمی بعد از ۴ روز از بین دو دیوار!
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • آب آلبالو چه کمکی به دیابتی‌ها می‌کند؟
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • نحوه پرورش درخت انبه با کمک میوه آن در گلدان خانگی (فیلم)
  • آیین گاوکشان 
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد