Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا تبسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این تسهیلات با هدف تزریق تکنولوژی های روز به بخش کشاورزی، بهینه کردن شاخص های مکانیزاسیون، نوسازی ناوگان بخش کشاورزی در جهت افزایش بهره وری نهاده ها با حفظ منابع آب وخاک ومحیط زیست، افزایش تولید وکاهش هزینه های تولید پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۱۹ نفر با اعتباری به مبلغ ۴۶۷ میلیارد ریال به بانک معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبسمی اضافه کرد : از این تعداد ۲۰۹ نفر با مبلغ۱۳۰ میلیارد ریال موفق به جذب این تسهیلات شده اند.

وی خاطر نشان کرد : بیشترین میزان جذب این تسهیلات مربوط به شهرستان تاکستان و به مبلغ ۳۹ میلیارد ریال بوده است.

به گفته ی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین؛ بیشترین میزان جذب از نظر نوع ماشین آلات؛ مربوط به خرید تراکتور به مبلغ ۸۲ میلیارد ریال است.

کد خبر 4500216

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات جهاد کشاورزی قزوین حمید متبسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری سهمیه سوخت عملیات مکانیزه زراعی و باغی

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم ذوالفقاری، رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی درباره سهمیه سوخت ماشین‌آلات مکانیزه زراعی و باغی گفت: در سال گذشته برای ماشین‌آلات کشاورزی در استان‌ها، ۲.۹ میلیارد لیتر سوخت اختصاص یافت.

وی با اشاره به نشست مشترک با اداره کل پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و سایر مراجع ذی‌ربط از جمله نمایندگان مجلس و دستگاه‌های نظارتی، افزود: مقرر شد به منظور رفع اختلاف فی‌مابین سهمیه تخصیصی در سال قبل و سهمیه سوخت اعلامی در سال جاری و با توجه به تغییرات شرایط جوی و اقلیمی که لزوم تسریع در انجام عملیات مختلف کشاورزی را می‌طلبد؛ نسبت به اصلاح سهمیه‌های تخصیصی، تصمیمات و اقدامات لازم به عمل آید.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی ابراز امیدواری کرد: با این پیگیری‌ها، کشاورزان و بهره‌برداران، مشکلی بابت دریافت سوخت نداشته باشند.

کد خبر 6100301

دیگر خبرها

  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • اعطای تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • اجرای طرح "پذیرنده‌شو" این بانک آغاز شد/ اعطای تسهیلات 35 میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • بازنگری سهمیه سوخت عملیات مکانیزه زراعی و باغی
  • تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی بانک رفاه به دارندگان کارتخوان
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد