Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: حضور سرمربی خارجی در تیم ملی بوکس می‌تواند بهترین تصمیم برای بوکس ایران باشد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علیرضا استکی در خصوص حواشی دعوت و خط خوردن بوکسورهای باتجربه از تیم ملی بوکس، اظهار داشت: در بوکس هر چقدر بوکسور  باتجربه‌تر و از بدن آماده‌تری برخوردار باشد، موفق‌تر خواهد بود، اما وقتی دم از آینده‌نگری و جوانگرایی می‌زنیم باید پای صحبت‌های خود بایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در زمان حضور در تیم ملی پای جوانگرایی ایستادم و به هر دلیلی بعد از ۵ ماه اردو و پشت سر گذاشتن یک تورنمنت تدارکاتی نتوانستیم در مسابقات کسب سهمیه در چین موفق باشیم.

وی با تاکید بر نیاز بوکس ایران به مربی خارجی عنوان کرد: به نظر من بهترین تصمیمی که در حال حاضر می‌توانیم در بوکس ایران بگیریم، استفاده از سرمربی مربی خارجی در تیم بزرگسالان است تا شرایط پیشرفت بوکس ایران را فراهم کنیم. حضور مربی خارجی در تیم بزرگسالان باعث خواهد شد از حاشیه‌ها نیز کم شود اما باز هم این موضوع به تصمیم مسئولان فدراسیون بوکس بستگی دارد.

سخنگوی شورای فنی فدراسیون بوکس در خصوص بحث انتخاب مدیر تیم‌های ملی بوکس گفت: باید شخصی را برای این پست انتخاب کنیم که برای تیم ملی حاشیه ایجاد نکند. از طرفی مدیر تیم‌های ملی باید بی‌طرف باشد و جرات مطرح کردن اشکالات و شهامت دیدن نقاط مثبت را داشته باشد. مدیر تیم‌های ملی باید رابط مسئولان فدراسیون با کادرفنی تیم ملی نیز باشد.

وی در پاسخ به این سوال که رئیس فدراسیون بوکس می‌تواند مدیر تیم‌های ملی باشد، گفت: در این خصوص خود ثوری باید توضیح بدهد و نیازی نیست که من حرفی بزنم. ثوری بهتر از هر کسی می تواند در این خصوص با صراحت صحبت کند و حتما در حال حاضر نیز توانایی انجام مدیریت تیم‌های ملی را دارد که این پست را برعهده گرفتند.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در خصوص شانس موفقیت تیم ملی بوکس برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ خاطرنشان کرد: هنوز برنامه‌ای در خصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک و مراحل آن از طرف فدراسیون بوکس اعلام نشده است تا بتوانم اظهار نظر کنم، اما این را می‌دانم در مسابقات قهرمانی آسیا کار سختی در پیش داریم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بوکس مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!

به گزارش “ورزش سه”،  شهاب زاهدی هفته گذشته با گلزنی مقابل گامبا اوساکا دروازه حریف را گشود و این گل در حالی به ثمر رسید که شوت او از فاصله شصت متری به سمت دروازه رفت و یکی از بهترین گل‌های چند فصل اخیر را به ثبت رساند.

چند روز بعد از این گل شگفت‌انگیز، اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که در نیم فصل اول مربی زاهدی نیز بود، در اینستاگرام  نوشت: عجب گلی. تبریک. پله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند.

شهاب زاهدی این فصل شش گل در جی لیگ به ثمر رسانده و چهارمین گلزن برتر لیگ ژاپن محسوب می‌شود.

این در حالی است که او در نیم فصل اول ۷ گل برای پرسپولیس زد و جدایی او بعد از انتقاد گروهی از هواداران پرسپولیس رقم خورد با این حال این کامنت نشان می‌دهد زاهدی و اوسمار اختلافی با یکدیگر نداشتند.

قرارداد زاهدی تا پایان فصل خواهد بود و او همچنان تحت قرارداد تیم اوکراینی است.

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان