Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش فوتبال بانوان در واکنش به خبر برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی گفت: خدا کنند خانم‌ها به آزادی بیایند و ما را حمایت کنند چون با حضورشان انگیزه و روحیه زیادی به بازیکنان می‌دهند.

سارا قمی ملی پوش فوتبال بانوان ایران در گفت‌وگو با ایسنا در مورد برگزاری بازی تیم ملی  بانوان ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی بیان کرد: خیلی خبر خوبی است و خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چنین اتفاقی بیفتد از نظر روحی به بازیکنان انگیزه می‌دهد. از طرف دیگر اولین بازی دوستانه ایران و روسیه است و تیم ملی در این بازی به خوبی محک می‌خورد.

او در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌ات از استقبال بانوان برای تماشای بازی ایران و روسیه چیست؟ گفت:  می‌بینید که در لیگ برتر خیلی از خانم‌ها به استادیوم می‌آیند و تیم خود را تشویق می‌کنند، فکر می‌کنم برای بازی تیم ملی هم خیلی حمایت کنند.

او در ادامه افزود: خدا کند خانم‌ها به آزادی بیایند و ما را حمایت کنند چون مطمئن باشید با حضورشان انگیزه  و روحیه زیادی به بازیکنان می‌دهند.

قمی در پاسخ به این سوال که حست از اینکه قرار است در آزادی بازی کنید چیست؟ گفت: حس توصیف نشدنی است، وقتی شما  این خبر را به من دادید با خودم گفتم یعنی چنین اتفاقی می‌افتد؟ بازی در آزادی یکی از آرزوهایمان بود. روزی که برای تماشای  فوتبال مردان به ورزشگاه رفتیم می‌گفتیم یعنی روزی می‌رسد که ما روی چمن آزادی راه برویم؟ فکر می‌کنم  داریم به آرزوهایمان یکی یکی می‌رسیم. جا دارد از خانم صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال که برای فوتبال بانوان سنگ تمام گذاشت، تشکر کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۲۰:۳۰ امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6098396

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود/ یک بار برای همیشه درست برخورد کنید
  • پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه زنان بود