Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد در ۹ ماهه سال ۹۷ گفت: چالش‌های اقتصادی سبب افزایش مراجعین به کمیته امداد می‌شود. ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، هدایت صفری امروز در دیدار با نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه راهبرد اصلی این نهاد توانمندسازی جامعه هدف با محوریت اشتغال است، اظهار داشت: با همین رویکرد در 9 ماهه سال جاری یک هزار و 232 فرصت شغلی جدید با اعتباری بالغ بر19 میلیارد و 213 میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به  مشارکت بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون تومانی زنجانی‌ها در جمع‌آوری زکات  اشاره کرد و گفت: جمع آوری زکات در استان زنجان در 9ماهه سال جاری با رشد 41 درصدی بیش از 116 درصد محقق شده و استان زنجان در حوزه زکات جزء استانهای برتر کشور است.

صفری افزود: میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک خیران در 9 ماهه امسال به 243 هزار تومان و میانگین طرح محسنین نیز به 167 هزار تومان رسیده است.

طرح توانمندسازی و اشتغال‌زایی کمیته امداد اردبیل اجرا می‌شودافزایش 20 هزار نفری مستمری بگیران کمیته امداد اصفهان؛ 185 هزار نفر از کمیته امداد مستمری می‌گیرندکمیته امداد همدان از 1320 بیمار صعب‌العلاج حمایت می‌کند

وی با اشاره به پرداخت 683 فقره جهیزیه به نوعروسان و فرزندان مددجویان تحت حمایت گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و 645 میلیون تومان برای تامین کمک هزینه جهیزیه 683 نوعروس و فرزندان ذکور مددجویان تحت حمایت استان زنجان پرداخت شده که به حول قوه الهی و مشارکت خیران و نیکوکاران افراد پشت نوبتی برای جهیزیه نداریم و پرداخت جهیزیه در استان به روز است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: چالش‌های اقتصادی سبب افزایش مراجعین به کمیته می‌شود، اما با توجه به حمایت‌های خوب صورت گرفته از کمیته امداد  از محل تبصره 14 قانون بودجه به کلیه افراد نیازمند پشت نوبتی و واجدین شرایط پرونده‌های حمایتی تشکیل شده و در حال  حاضر افراد پشت نوبت حمایت در استان نداریم.

وی از تعامل خوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کمیته امدادقدردانی کرد و گفت: همکاری و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی سبب تسهیل و روان سازی در خدمت  شده است که جامعه هدف کمیته امداد را را در زمینه‌های اشتغال کمک می‌کند.

فریدون احمدی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز از خدمات و عملکرد کمیته امداد امام در رسیدگی به مشکلات و معیشت مردم به ویژه ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت تقدیر کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمام وجود در خدمت کمیته امداد  و طرح‌های این نهاد مقدس هستند.

انتهای پیام/ ز

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.
باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع خرما بین خانواده‌های ایتام در هرمزگان
وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟