Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:37:37 GMT

خاطره بازی اماراتی ها با عکس قدیمی زاکه رونی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۷۵۵۳

رسانه های اماراتی با انتشار عکسی از سرمربی این تیم به حضور 19 سال قبل او در این کشور پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو زاکه رونی سرمربی ایتالیایی که هدایت میزبان جام ملت های آسیا را بر عهده دارد، نزدیک به 19 سال قبل در این کشور حضور داشته و با لباس مخصوص مردم اماراتی تصویری به یادگار ثبت کرده که حالا سوژه رسانه های اماراتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاکه رونی که سال 2000 با تیم آ.ث.میلان به امارات سفر کرده بود، در جریان سفر خود این تصویر را ثبت کرد و حالا این موضوع تبدیل به سوژه رسانه های اماراتی در آستانه جام ملت های آسیا شده است.


اماراتی ها که در آخرین دیدار دوستانه خود نتیجه مناسبی کسب نکردند، امید زیادی دارند تا با استفاده از امتیاز میزبانی و با هدایت یک مربی نامدار بتوانند بهترین نتیجه تاریخ خود را رقم بزنند و در این مسیر رسانه ها و مردم این کشور نقش پر رنگی در ایجاد یک فضای مثبت ایفا می کنند.

 

تیم ملی امارات جام ملتهای آسیا 2019 زاکه رونی (سرمربی) پیشکسوت ژاپن ژاپن امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی امارات جام ملتهای آسیا 2019 ژاپن امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه

ایپس آسیا عمیق‌ترین تسلیت خود را به مردم فلسطین، به‌ویژه به خانواده رسانه‌های ورزشی، برای ده‌ها روزنامه‌نگار ورزشی از دست رفته و صدها تن از خانواده‌های آنها که قربانی بمباران اسرائیل شدند، ابراز کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نشست اتحادیه نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی آسیا همزمان با هشتادوششمین کنگره جهانی ایپس و بر اساس پیشنهاد ایران و کشورهای قطر، عمان، و عربستان ضمن ابراز تأسف از شهادت سه خبرنگار ورزشی فلسطینی، قطعنامه‌ای به اتفاق آرا به تصویب رسید که در آن از تلفات گسترده مردم در اثر بمباران تهاجمی غزه که زیرساخت‌های بهداشتی، آموزشی و ورزشی را نیز تخریب کرد، ابراز تاسف شد.

درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل

اتحادیه نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی آسیا عمیق‌ترین تسلیت خود را به مردم فلسطین، به‌ویژه به خانواده رسانه‌های ورزشی، برای ده‌ها روزنامه‌نگار ورزشی از دست رفته و صدها تن از خانواده‌های آنها که قربانی بمباران اسرائیل شدند، ابراز می‌کند. در این بیانیه آمده است:

ما برای پایان دادن به جنگی که جان هزاران نفر را گرفت و بسیاری دیگر را مجروح و آواره کرد، دعا می‌کنیم. وضعیت کنونی باعث تعلیق فعالیت‌های ورزشی در غزه و کرانه باختری شده و زندگی خبرنگاران ورزشی و خانواده‌های آنها را که از آوارگی، ترس و درد رنج می‌برند، تحت تاثیر قرار داده است. متأسفانه در نتیجه این وضعیت، خبرنگاران ورزشی دیگر نمی‌توانند به کار خود بپردازند.

ایپس آسیا مایل است حمایت کامل خود را از خانواده رسانه های ورزشی فلسطین و اعضای آن به ویژه ساکنان غزه اعلام کند. از دست دادن خانواده‌ها و عزیزانشان را به آنها تسلیت می‌گوییم و برای مجروحانشان آرزوی بهبودی عاجل داریم.

در پایان، ایپس آسیا بر تعهد مستمر خود به حمایت از خبرنگاران ورزشی در فلسطین تاکید می‌کند تا آنها بتوانند به کار عادی خود به شیوه‌ای ایمن در رویدادهای مختلف ورزشی بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها