Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس نقشه ها و الگوهای پیش یابی برای امروز و فردا سه شنبه بارش باران، گاهی رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و تشکیل مه برای آسمان استان پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: این پدیده به ویژه در نواحی مرکزی و نیمه شرقی استان از جمله شهرستان های خوسف، بیرجند، سربیشه و نهبندان و تا حدود زیادی زیرکوه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: با ادامه این روند احتمال آبگرفتگی معابر و وقوع روان آب در این مناطق دور از انتظار نیست.

کاهش نسبی دمای هوا

خندان رو همچنین از کاهش نسبی دمای هوای استان بین دو تا سه درجه طی امشب خبر داد و گفت: بارندگی ها در استان تا صبح فردا ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: طی ساعات گذشته نیز از ایستگاه های بیرجند، فردوس و سرایان بارش های خفیف باران گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی، قاین با حداقل دمایی سه درجه زیر صفر را سردترین شهر استان طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: شهرستان طبس نیز با ۲۱ درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان طی این مدت بوده است.

خندان رو اضافه کرد: تغییرات دمایی مرکز استان نیز در این مدت بین دو تا ۱۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

کد خبر 4500579

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان

هواشناسی به کشاورزان هشدار داد.   سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.   بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.   آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت