Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رضا اردکانیان در دیدار مدیران وزارت نیرو با رئیس جمهور طی سخنانی عنوان کرد: وظیفه ما این است که هم دولت و هم مردم از حیث تامین آب و برق پایدار در آسایش و امنیت خاطر باشند.
وی افزود: در حال حاضر وارد مرحله مدیریت توامان عرضه و تقاضا شده‌ایم. مسئله‌ای مهمی که باید از حدود 10 سال قبل در دستور کار می‌گرفت و یکی از الزامات اصلی آن همکاری بین بخشی در داخل سازمان دولت و مصرف کنندگان بیرونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر مجالی برای اینکه هر دستگاهی تنها محدوده کار و وظایف خود را ببیند وجود ندارد.
وزیر نیرو ادامه داد: در عرصه مهمی مانند آب با استفاده از تاکیدات موجود در این بخش و سازوکاری که از سوی دولت تصویب شده درصددیم تا امنیت آبی، غذایی و ملاحضات زیست محیطی را به شکل توامان برنامه‌ریزی کرده و به پیش ببریم.
اردکانیان تاکید کرد: اصلاح تعرفه‌ مشترکان پرمصرف آب و برق به هیچ عنوان راهی برای تامین درآمد کوتاه مدت نیست بلکه درصدد تامین درآمد بلندمدت از این بخش خواهیم بود.
وی در تکمیل این بخش از سخنان خود گفت: تعرفه وسیله‌ای برای مدیریت مصرف است؛ ما زمانی که با استفاده از ابزار تعرفه بتوانیم مشترکان پرمصرف را برای پیوستن به الگوی مناسب مصرف تشویق کنیم طبیعتا در بلندمدت خود را از صرف منابع فراوان برای احداث نیروگاه بر حذر داشته‌ایم. هر چند ممکن است در کوتاه مدت درآمدهای این بخش کاهش پیدا کند ولی در آینده این مهم منفعت اصلی صنعت برق کشور خواهد بود.
وزیر نیرو با اشاره به راه‌اندازی مرکز امور اجتماعی آب و انرژی این وزارتخانه در دولت دوازدهم، گفت: این مجموعه درصدد فعال تر کردن ارتباط با مصرف کننده و متقاضیان است.
اردکانیان خاطرنشان کرد: به جهت اینکه تمامی فعالیت‌های بخش آب و برق بر محور منابع انسانی شایسته است طبیعتا موضوع شایسته‌گزینی را که جزو برنامه‌های مورد تایید دولت تدبیر و امید بوده به شکل مناسبی دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

169 / 156 آب برق تعرفه درآمد الگوی مصرف نیروگاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آب برق تعرفه درآمد الگوی مصرف نیروگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و گفت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت/ اصلاح پرداخت تعرفه زایمان