Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:03:21 GMT

اسکولاری با تیم دالیان به آسیا برمی گردد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۸۸۶۵

اسکولاری با تیم دالیان به آسیا برمی گردد

دالیان به دنبال این است که فیل بزرگ را جانشین برند شوستر آلمانی در نیمکت خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق تیم ملی برزیل که سابقه حضور روی نیمکت تیم‌های مطرح چلسی و پرتغال را در کارنامه دارد، مورد توجه تیم دالیان چین و مسوولان این باشگاه قرار گرفته است.


هدف مدیران این تیم از این جابجایی و بازگرداندن اسکولاری به لیگ چین به جای شوستر این است که دالیان بتواند در لیگ قهرمانان آسیا خود را در قامت یک قهرمان مطرح کند و به عنوان قهرمانی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکولاری پیش از این با حضور روی نیمکت تیم گوآنگژو به قهرمانی آسیا دست یافته است. تکرار قهرمانی با دالیان اکنون هدف این باشگاه قرار گرفته است.


اسکولاری بعد از جدایی از لیگ چین با پالمیراس نتایج خوبی کسب کرده و دالیان اکنون آمادگی خود را برای بازگردان این مربی برزیلی به لیگ چین با مبلغی جالب توجه اعلام کرده است. دالیان در حال حاضر تیم یازدهم لیگ چین است.

برزیل چین اسکولاری (سرمربی) دالیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل چین اسکولاری سرمربی دالیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران