Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مشترک مدیران شرکت پدیده مادر و شرکت شهر خودرو با موضوع انتقال باشگاه پدیده امشب در مشهد برگزار شد.

در این جلسه که انتظاری مدیرعامل شرکت پدیده به همراه آقایان زارع صفت و بکائیان اعضای هیئت‌مدیره این شرکت و مهندس حمیداوی مدیرعامل و مهندس شهام نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر خودرو ، به همراه برادران رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی حضور داشتند، طرفین برای انتقال مالکیت باشگاه پدیده به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس توافق اصولی این انتقال برای در اختیار گرفتن باشگاه پدیده بر اساس مصوبه ستاد تدبیر استان، به شرکت شهر خودرو انجام و قرار شد توافقنامه مکتوب و رسمی آن نیز در جلسه چهارشنبه هفته جاری به امضا برسد.

همچنین مدیرعامل شرکت شهر خودرو در پایان جلسه خود با مدیران شرکت پدیده مادر درباره انتقال مالکیت این باشگاه اظهار داشت: خوشبختانه جلسه خوبی داشتبم. در این جلسه آقای انتظاری و همراهانشان به دنبال مصوبه ستاد تدبیر صحبت های خوبی را مطرح کردند و انشالله روز چهارشنبه انتقال قطعی و رسمی مالکیت باشگاه با موافقت شرکت پدیده انجام خواهد پذیرفت.

فرهاد حمیداوی افزود: در مسیر انتقال باید به اطلاع برسانم که مسئولان استان خراسان رضوی تلاش زیادی کردند.
در این بین شخص سرپرست استانداری و همچنین رسولیان مدیرکل اقتتصادی این نهاد و فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان وبرادران رییس هیئت فوتبال و البته دادستانی واقعا دلسوزانه پای کار بودند تا هواداران تیم خوشحال شوند.

تاکید علم الهدی بر انتقال سریع باشگاه

وی تاکید کرد: امروز نیز آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد تاکید ویژه ای بر انتقال سریع باشگاه داشتند و نشان دادند که واقعا از امور فوتبال و ورزش کاملا مطلع هستندو خوشبختانه در جلسه آقای انتظاری هم به جهت شادی هواداران خیلی جدی پای کار آمدند.
حمیداوی یادآور شد: با توافقی که انجام گرفت و انشالله چهارشنبه نیز رسمی خواهد شد، ما کار را برای برون رفت از مشکلات تیم آغاز کردیم و امروز نیز با یحیی گل محمدی مذاکره خواهیم کرد تا در تمرینات تیم حاضر شود.
مدیرعامل شرکت شهر خودرو در خصوص خطر کسر 6 امتیاز نیز گفت: پنجشنبه جلسه ای را با سوبا برگزار خواهیم کرد تا انشالله هواداران نیز از این اتفاق استرسی نداشته باشند و مشکل را حل خواهیم کرد.
وی افزود: به هر حال این انتقال زمان بر بود و باید یکسری کارهای قانونی آن انجام می گرفت که خوشبختانه این شرایط ایجاد شد. در این راه واقعا مدیران شرکت پدیده تلاش زیادی کردند و باید از آنها تشکر کنیم.
حمیداوی اضافه کرد: بعد از انجام توافق نامه رسمی در هفته آینده تلاش خواهیم کرد تا نشست خبری را برگزار کنیم و جزئیات برنامه های خود را اعلام خواهیم کرد./ سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز منطقه‌ای در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به علت تعمیرات خطوطی از شبکه گاز و در راستای پایداری شبکه توزیع، جریان گاز بلوار خرمشهر، از ایستگاه انزلی تا کوی طالقانی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ قطع خواهد شد.
براساس این اطلاعیه قطعی گاز این منطقه رشت از ساعت ۱۴ تا ۱۹ خواهد بود.
شرکت گاز گیلان از مشترکان این مناطق خواست تا در زمان قطعی گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.
این شرکت اعلام کرد پس از اتمام تعمیرات جریان گاز توسط مأموران و امدادگران اداره گاز وصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است