Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@22:50:42 GMT

راه دسترسی 4 روستای دورافتاده تکاب بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۳۸۲۵

راه دسترسی 4 روستای دورافتاده تکاب بازگشایی شد

حبیب الله شیوخی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه روستاهای آق اطاق، آرپاچایی، جداقیه و عربشاه که در منطقه ای سخت گذر واقع شده اند از سه روز گذشته به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود.
وی بیان کرد: راهداران این شهرستان با تلاش شبانه روزی خود عصر دوشنبه موفق شدند مسیرهای مسدود شده را بازگشایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیوخی با بیان اینکه راه دسترسی به این روستاها سخت گذر و دارای گردنه های برف گیر و خطرناک است، ادامه داد: برای بازگشایی راه ارتباطی این روستاها بیش از 25 کیلومتر از مسیر روستای زرشوران تا هربشاه اوریات تخت سلیمان در چند نوبت برف روبی و بازگشایی شد.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: تردد در تمام محورهای روستایی این شهرستان از جمله مناطق دورافتاده و سخت گذر هم اکنون باز بوده و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
به گزارش ایرنا، تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از 380 کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی دارد.
راه های دسترسی این شهرستان سخت گذر بوده و دارای گردنه ها و پیچ های خطرناکی به خصوص در مناطق مایین بلاغ و ساروق است.
7514/6185/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی بارش برف شبانه روزی شورای هماهنگی مدیریت بحران راه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،مجید صفدریان افزود: مراسم خاکسپاری حاجیه خانم عظیمی مادر شهید «دادگری» امروز چهارشنبه در آرامستان روستای قایش شهرستان رزن برگزار شد.

شهید ابراهیم دادگری در هشتم مردادماه ۱۳۴۷ در روستای قایش از توابع شهرستان رزن به دنیا آمد، پدرش فتحعلی و مادرش شایسته نام داشت. تا پایان سطح یک (اتمام لُمعتین) در حوزه علمیه درس خواند، طلبه بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

ششم تیرماه ۱۳۶۶ با سمت فرمانده گروه رزمی لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) در ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش به دست، سر و پا‌ها به شهادت رسید. مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

محمد دادگری فرزند دیگر این بانو نیز جانباز ۲۵ درصد جبهه‌های جنگ بود.

دیگر خبرها

  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس