Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، خلاصه وضعیت کل منابع و مصارف شرکتهای دولتی زیان‌ده در سال 98 نشان می‌دهد درآمدهای 31 شرکت قرارگرفته در لیست زیان‌ده‌ها 5400 میلیارد تومان بوده که تنها اعتبارات هزینه آنها 620 میلیارد تومان و اعتبارات تملک دارایی حدود 3300 میلیارد تومان می‌باشد. 1900 میلیارد تومان نیز در سال آینده از تسهیلات بانکی و سایر وامهای داخلی استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  همچنین در قسمت مصارف، هزینه این شرکتها 6000 میلیارد تومان عنوان شده و پیش‌بینی بازپرداخت 1400 میلیارد تومان تسهیلات دریافت‌شده نیز لحاظ شده است. هزینه‌های سرمایه‌ای این شرکتها نیز 5200 میلیارد تومان است.

منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس