Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،محمدسلطانیان مدیر امور آبفای سنقر در این باره افزود: باتوجه به بارندگی‌های صورت گرفته و امکان برداشت آب از سراب سنقر جهت شرب شهروندان، از آذرماه امسال ضمن ارسال نمونه‌های میکروبی، شیمیایی و بیولوژی به آزمایشگاه مرکزی استان و اطمینان از سلامت آب، نسبت به برداشت آب از سراب مذکور اقدام و در این راستا به لحاظ ارتقای کیفی آب با راه اندازی و نصب یک واحد سیستم گندزدایی جدید (از نوع کلرزن گازی) در محل پمپاژ آب سراب اقدام لازم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به تجهیز و راه اندازی هشداردهنده پیامکی نشت گاز کلر در محل سامانه گندزدایی واقع در مخزن پست، هدف از این اقدام را افزایش ضریب حفاظتی و ایمنی در هنگام بهره برداری از تجهیزات مذکور اعلام کرد.

مدیر امور آبفای سنقر در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد ۲ هزار و ۷۸ مورد تست کلرسنجی و کدورت سنجی و همچنین ۱۴۶ مورد آزمایش میکروبی، شیمیایی و بیولوژی انجام شده است که تماماً موید کیفیت مطلوب و صددرصدی آب شرب این شهر بوده و تمامی تلاش‌ها در راستای افزایش شاخص‌های کیفی آب شرب از اولویت‌های اصلی این امور است.

 

انتهای پیام/ت

تلاش برای افزایش شاخص های کیفی آب شرب کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به ۲۰ روز محدود شده است.

گفتنی است، تا پیش از این واردکننده تا ۳۰ روز پس از تخصیص ارز فرصت داشت تا نسبت به تامین ارز اقدام کند. بعضاً بانک مرکزی در این بازه زمانی نمی‌توانست تامین را انجام دهد و فرصت طولانی‌تر می‌شد. عده‌ای نیز صبر می‌کردند و از تفاوت قیمت نوسان‌گیری می‌کردند. به طور مثال وقتی اقدام به خرید می‌کردند که اختلاف نرخ دولتی و بازار آزاد به حداکثر میزان خود رسیده باشد.

کد خبر 6093439

دیگر خبرها

  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • و دموکراسی آنها که سراب است فقط...
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود