Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در مراسم گرامیداشت 9 دی در تیپ انصارالحسین(ع) در این برنامه با برشماری نقاط قوت نظام اسلامی در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بعد از چهل سال، تازه نهال انقلاب ثمر داده و خود و قدرت خود را یافته‌ایم.

وی افزود: نفوذ معنوی نظام اسلامی در منطقه زبانزد جهانیان است و امروز ملت ایران به اقتدار و عظمت نظام خود در دنیا می‌بالند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر گفت: هر گروه تروریستی که در منطقه شکل می‌گیرد و هر توطئه‌ای که استکبار در منطقه پیاده می‌کند توسط نظام و دست پرورده‌های نظام اسلامی شکست خورده و به برگ برنده ایران منجر می‌شود.

وی اظهار داشت: اینکه می‌بینید آمریکایی‌ها نظامیان خود را از منطقه خارج می‌کنند و رئیس جمهور آمریکا مخفیانه و ذلیلانه و با استفاده از تاریکی شب در عراق حاضر می‌شود، نشانه‌های زوال قدرت و ابرقدرتی آمریکا و اقتدار نظام اسلامی ایران در منطقه و جهان است و روزهای سیاه‌تری نیز در انتظار استکبار است.

برقراری با اشاره به فتنه 88 و حماسه 9دی بیان کرد: حماسه 9 دی را به این دلیل بزرگ می‌داریم که ملت ایران را رشد داد و بزرگ کرد و در مقابل؛ فتنه و فتنه‌گران را خوار و روسیاه کرد.

وی گفت: 9 دی به معنای ارتباط مستحکم و بصیرت میان امام و امت است و مدیریت بی‌نظیر رهبری باعث شد فتنه 88 به حماسه 9 دی تبدیل شود.

امام جمعه ملایر با تشریح چگونگی انحراف و سقوط سیاسی و اجتماعی خواص تصریح کرد: ریشه سقوط خواص در دوران فتنه، دنیاطلبی و تعلق به پست و مقام و شهرت است.

وی یادآور شد: سران فتنه عرضه ندارند که بگویند اشتباه کردیم و بر رو سیاهی خود اصرار می‌ورزند و روسیاه‌تر از آنها کسانی هستند که رفع حصر را پیگیری می‌کنند.

برقراری تأکید کرد: فتنه امروز پیچیده‌تر از فتنه سال 88 است و فتنه اقتصادی امروز همه جانبه است و فتنه‌های سیاسی و فرهنگی را نیز در دل خود دارد و باید هوشیارانه با این فتنه مقابله کرد.

وی افزود: فتنه اقتصادی تبدیل به یک جریان حکومتی و نهادی و دولتی شده و بسیار خطرناک است و به دنبال تسلیم‌سازی مردم برای تأمین مقاصد سیاسی و فرهنگی دشمن است.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: نظام اسلامی مثل 40 سال گذشته از همه فتنه‌ها عبور خواهد کرد و امروز نیز ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: برقراری تیپ 32 انصارالحسین ع همدان فتنه 88 9 دی اقتصاد استکبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای، با حضور جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای با وجود مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

وی ادامه داد: این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهد. ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.

وی افزود: این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده به محقق شود.

کد خبر 6098080

دیگر خبرها

  • نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • صهیونیست‌ها در مخمصه!
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»