Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: کارگروه سوخت از کارگروه های مهم و چهارده گانه مدیریت بحران است و همچنین جزو کارگروه های برتر استان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده با تاکید بر اجرایی کردن مصوبات کارگروه ها به عنوان یک اصل مهم، اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای کارگروه ها باید خود را به اجرایی کردن  مصوبات ملزم بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان افزود: اگر مصوبات از سوی دستگاه های اجرایی، شرکت ها و کارخانجات عملیاتی و اجرایی نشوند، آنها نیز نباید در مواقع بحرانی انتظاری از استان داشته باشند.

وی ادامه داد: در آئین نامه تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور این سازمان اجازه استفاده از تمامی امکانات دولتی و خصوصی را برای پیشگیری، مقابله، آمادگی و بازسازی برای بحران را دارا است.

حاجی زاده گفت: مصوبات شورای مدیریت بحران پس از مصوبات شورای تامین لازم الااجراترین مصوبات بالا ذستی هستند، لذا انتظار می رود در اجرایی کردن مصوبات جدیت بیشتری به کار برود.

وی تصریح کرد: عدم اجرای مصوبات کارگروه ها و شورای مدیریت بحران پیگرد قانونی و قضایی دارد، چراکه با جان و مال مردم سروکار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان یادآور شد: وقتی مصوب کردیم ایستگاه های آتشنشانی در مسیر خطوط لوله نفت و گاز احداث شوند به منظور پیشگیری و مقابله از ایجاد حادثه و بحران است.

وی ادامه داد: اگر در مسیر خطوط لوله نفت و گاز انفجاری رخ دهد به علت رسیدن به موقع ماشین آلات اطفای حریق و امداد نجات جان انسانها به خطر بیفتد طبق قانون  باید پاسخگو باشند.

حاجی زاده توضیح داد: مسأله احداث ایستگاه های آتشنشانی در مسیر خطوط لوله نفت و گاز باید براساس مصوبات پیشین این کارگروه  به جد از سوی دستگاه های متولی پیگیری شود.

وی با اشاره به آتش سوزی برخی خطوط لوله در گذشته، گفت: وظیفه ما هشدار است، لذا اگر به این هشدارها بی توجهی شود مدیریت هر گونه خسارت جانی و مالی شرعا و قانون برعهده آنها خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به تشکیل کمیته ای برای بررسی وضعیت جایگاه های سوخت استان، ادامه داد: این کمیته که متشکل از مدیریت بحران، شرکت پخش فرآورده های نفتی و بهداشت و درمان استان است، وظیفه دارد هر هفته حداقل از هشت جایگاه سوخت بازدید به عمل آورد و گزارش کاملی از جایگاه های سوخت تهیه کنند.

وی بیان کرد: در برخی جایگاه های سوخت ایمنی و وضعیت بهداشتی جایگاه ها در شأن استان نیست و با وجود این مشکلات همچنان مجوز جایگاه سوخت نیز صادر می شود.

حاجی زاده با اشاره به وضعیت سوخت رسانی در مناطق روستایی و عشایری، بیان کرد: مشکل سوخت رسانی در روستاها، مناطق عشایری و مناطق صعب العبور کوهستانی، باید به هر نحو ممکن حل شود و همه سوخت مناسب در اختیار داشته باشند و هیچ گونه بهانه ای در این زمینه پذیرفته نیست.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آتش سوزی پخش فرآورده های نفتی دستگاه های اجرایی مدیریت بحران نفت و گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود

خاندوزی وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.

خاندوزی در این نامه به بذرپاش نوشته است:

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودرو‌های گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

در پایان خاطرنشان می‌سازد همکاران این وزارت در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری و مساعدت می‌باشند تا این مرحله از اجرای قانون نیز با شایستگی عملیاتی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد