Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: اگر سازوکاری برای حفاظت از درختان نداشته باشیم، نابود می شوند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، زهرا صدراعظم نوری در جریان بررسی لایحه عوارض جابجایی درختان گفت: با پیشنهاد کمیسیون شهرسازی و معماری مبنی بر رد لایحه عوارض جابجایی درختان به پیشنهاد کمیسیون شهرسازی و معماری مخالف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کمیسیون ماده هفت قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر تهران افزود: بنده از مخالفان تولی گری شهرداری هستم و معتقدم نباید وظایفی که در حیطه کاری شهرداری نیست به این سازمان غیر دولتی محول شود.

 

صدراعظم نوری با بیان اینکه شهرداری تهران تنها نهادی است که دغدغه حفظ درختان را دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران، سازمان بوستان ها و فضای سبز و مشخصا کمیسیون ماده هفت نهادهایی هستند که دغدغه حفظ درختان را دارند.

 

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: اگر سازوکار و چهارچوبی برای حفظ درختان تعیین نکنیم سودجویان مایل هستند به راحتی درختان را کف‌بر کنند و ساخت و ساز انجام بدهند بنابراین باید از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی فتنه 88 آیت الله هاشمی شاهرودی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی خراسان جنوبي روز بصیرت شاهرودی نهم دی جابجایی درختان جریمه قطع درختان قطع درختان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اظهار کرد: در چند سال اخیر مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود علاوه بر اینکه کاشت درختان مثمر مانند زیتون و پسته در عرصه‌های جنگلی را آغاز کرده، گونه‌های سودمند مانند گل محمدی را نیز در عرصه‌های مناسب مدنظر قرار داده است.

به گفته وی، از روز گذشته برداشت گل محمدی از چهار هکتار از عرصه ۱۱ هکتاری بوستان گل محمدی واقع در کمربندی امام علی (ع) آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که در هر هکتار دو تن گل محمدی برداشت شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ابراز کرد: سیاست ما استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و استفاده از گونه‌های مثمر است که امیدواریم این روند در سال‌های آتی ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: دو عرصه بزرگ کاشت گل محمدی در شهر قم در بوستان غدیر و بزرگراه امام علی (ع) واقع‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود