Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:01:40 GMT

مقاوم سازی 90 درصد مسکن مهر سرپل ذهاب پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۲۸۵۸

مقاوم سازی 90 درصد مسکن مهر سرپل ذهاب پایان یافت

تهران- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام 90 درصد مقاوم سازی پروژه مسکن مهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تکمیل بموقع این پروژه ها نیازمند تامین منابع مالی است.

به گزارش سه شنبه تارنمای سازمان ملی زمین و مسکن، «علی نبیان» که مدیرعامل این سازمان است، افزود: در این پروژه ها تلاش کردیم همه استانداردها و اصول فنی ساخت و ساز به دقت رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد مهمترین موضوع برای اتمام هر چه زودتر این پروژه ها «تامین منابع مالی» است.
نبیان به همکاری مشترک سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اتمام این پروژه ها اشاره کرد و افزود: بر اساس تفاهمنامه ای که در این زمینه با بنیاد مسکن داشته ایم، مقرر شده است بخشی از این هزینه را بنیاد مسکن و بخش دیگری از آن را سازمان ملی زمین و مسکن تقبل کند تا فشار مالی آن کاهش یافته و تکمیل پروژه به سرعت انجام شود.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تامین مالی، به تحویل 80 تا 100 درصدی پروژه ها به متقاضیان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تا پایان سال منجر می شود.
به گزارش ایرنا، در زلزله بیست و یکم آبان ماه سال 1396 به بخش زیادی واحدهای مسکن مهر در استان کرمانشاه و شهر سرپل ذهاب خسارت زیادی وارد شد.
در پی این حادثه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان ملی زمین و مسکن اقدامات لازم را برای بازسازی واحدهای خسارت دیده آغاز کردند.

اقتصام*1108*1961*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي زلزله 96 مسكن مهر بنياد مسكن انقلاب اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه تاکید کرد: از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است. البته هم‌اکنون ۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد که ارزش ریالی این پروژه‌ها حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

کد خبر 6089630 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی