Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبری خوش برای مدال‌آوران جهانی و آسیایی!

طرفداری- شروین اسبقیان، مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی در جلسه تخصصی معاونت‌ها با مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها اظهار داشت با پیگیری جدی سلطانی فر موضوع استخدام قهرمانان و مدال آوران مصوب شده است و قهرمانان و مدال آوران مسابقات جهانی، بازی های آسیایی و بازی های المپیکی مشمول این آیین نامه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت:

وزارت ورزش و جوانان برای اولین بار است که جلسات تخصصی معاونت ها با مدیران کل ورزش و جوانان استان ها را برگزار می کند که این مهم فرصت خوبی را فراهم می کند که برای پیشبرد امور ورزش کشور مدیران کل و حوزه معاونت ها به صورت رو در و از تجربیات و نظرات یکدیگر استفاده کنند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، اسبقیان بحث و بررسی مجامع انتخاباتی استان ها را یکی از موارد مطروح در نشست حوزه معاونت ورزش قهرمانی با مدیران کل ورزش و جوانان استان ها دانست و توضیح داد:

مدیران کل ورزش و جوانان استان ها مواردی را در خصوص مجامع انتخاباتی به ویژه تعیین نماینده داوران، ورزشکاران و مربیان مطرح کردند که در این خصوص باید آیین نامه برگزاری مجامع که توسط وزیر ورزش و جوانان هم امضا شده به عنوان مرجع مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد:

در این جلسه در خصوص تسهیلات به قهرمانان و افتخارآفرینان و جذب قهرمانان مواردی را مطرح کردیم که با پیگیری جدی سلطانی فر موضوع استخدام قهرمانان و مدال آوران مصوب شده است و قهرمانان و مدال آوران مسابقات جهانی، بازی های آسیایی و بازی های المپیکی مشمول این آیین نامه هستند از طرفی معافیت از سربازی قهرمانان هم پس از دیدار ورزشکاران و مدال آوران بازی های آسیایی با رهبر معظم انقلاب معظم له دستور ویژه در این ارتباط صادر کردند که شامل حال مدالآاوران بازی های آسیایی هم می شود از طرفی آیین نامه سرباز قهرمان هم همچنان داریم که ملی پوشان برای حفظ آمادگی خود بصورت مامور در فدراسیون ها می توانند در تمرینات تیم ملی هم شرکت کنند.

اسبقیان در ادامه گفت:

آنچه مسلم است مدیران کل استانی و روسای فدراسیون ها در موارد مختلف بویژه مجامع انتخاباتی انتظاراتی دارند که باید بر اساس قانونی به ان عمل کنیم و قرار است با توجه به دستور سلطانی فر به منظور رسیدن به فصل مشترک و هماهنگی های بیشتر تا قبل از پایان سال نشست مشترک مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور با روسای فدراسیون ها هم برگزار شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران

معاون توسعه ورزش بانوان در پیامی، تاریخ‌سازی نازنین فاطمه عیدیان با کسب مدال طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و رکوردزنی در ماده ۴۰۰متر با مانع را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی تاریخ‌سازی نازنین‌فاطمه عیدیان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا- دوبی و کسب مدال طلای ماده ۴۰۰ متر با مانع برای نخستین‌بار و شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان با ثبت رکورد ۵۸.۸۶ ثانیه، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی تاریخ‌سازی عیدیان را تبریک گفت. متن پیام مریم کاظمی‌پور به این شرح است:

«دیگر بار دختری از خطه دلیرپرور این سرزمین با تلاش و همت خود به‌نام مردم ایران اسلامی تاریخ‌سازی کرد.

نازنین‌فاطمه عیدیان با کسب مدال طلای دوومیدانی برای نخستین در ماده ۴۰۰ متر با مانع در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کسب مدال و ثبت رکوردی جدید نام خود را بر جریده ورزش قاره کهن ثبت کرد تا آغازی برای افتخارآفرینی‌های آتی بانوان این سرزمین در رشته دوومیدانی در رویدادهای بزرگ‌تر و مهم‌تر از جمله المپیک آسیایی و جهانی باشد.

اینجانب فتح قله رقابت‌های دومیدانی جوانان آسیا و کسب مدال تاریخی طلا و رکوردی تازه در این ماده را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال موفقیت روزافزون را برای نازنین‌فاطمه عیدیان، شیرزن دوومیدانی کار کشورمان خواستارم.»

منبع: ایرنا

کد خبر 748333

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان