Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح قامت سنجی زنان روستایی این استان بهمن امسال و همزمان با ایام الله دهه فجر اجرا می شود.

سید محمدتقی علوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام مهم از سوی هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف شناسایی و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی زنان روستایی استان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: زیر پوشش درمانی قرار دادن ورزشکاران مصدوم کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های شهرستانی، استانی و ملی، برگزاری کلاس های آموزشی تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزشی و سرکشی از قهرمانان و ورزشکاران مصدوم این استان از مهمترین برنامه های هیأت پزشکی، ورزشی استان در سال جاری است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ابتدای امسال تاکنون توسعه امکانات و زیرساخت ها از جمله دستگاه های فیزیوتراپی و توان بخشی در هیأت پزشکی، ورزشی این استان انجام شده است.
علوی عنوان کرد: ورزشکاران مصدوم کهگیلویه و بویراحمد برای انجام اعمال جراحی فوق تخصصی در زمینه های درد زانو و دیسک کمر به فدراسیون پزشکی، ورزشی معرفی می شوند.
وی ابراز داشت: نظارت بازرسان هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل ورزش و جوانان این استان از هیأت ها و باشگاه های ورزشی برای بررسی موارد مختلف از جمله بیمه ورزشکاران افزایش می یابد.
علوی گفت: با هیأت ها و باشگاه های ورزشی متخلف کهگیلویه و بویراحمد برخورد قانونی می شود.
وی اظهار داشت: ایستگاه های سلامت در حاشیه همایش های پیاده روی خانوادگی و دیگر رقابت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از سوی هیأت پزشکی، ورزشی این استان برپا می شوند.
علوی افزود: در این ایستگاه ها علاوه بر کنترل فشار خون و قند خون افراد قد و وزن آنان نیز از سوی پزشکان هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد اندازه گیری می شود.
افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بيمه شدگان ورزشي ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد