Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان البرز با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی کارگزاری خالص، دلسوز و پرتلاش برای نظام مقدس اسلامی بود، گفت: مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی یار باوفای انقلاب، خدمتگزاری بی‌ادعا و پرتلاش بود. ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رزاقی عصر امروز در مراسم بزرگداشت آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی که در مصلی کرج توسط نماینده ولی‌فقیه در استان البرز برگزار شد، اظهار  داشت: این محفل با عظمت به مناسبت ارتحال عالم ربانی مجاهد، فقید، بصیر، مبتکر و خلاق آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی استادی بزرگ و برجسته در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی و یاری باوفا و صدیق برای رهبر معظم انقلاب بوده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان البرز با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی کارگزاری خالص، دلسوز و پرتلاش برای نظام مقدس اسلامی بود، بیان کرد: مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی یار باوفای انقلاب، خدمتگزاری بی‌ادعا و پرتلاش در حوزه‌های علمی و سیاسی بود، این روحانی عالم در عراق دیده به جهان گشود و دوران طفولیت را در حضور پدر بزرگوار و دیگر علما گذراند.

مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی(ره) در یزد برگزار شدمراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی در حرم منور رضوی برگزار شدمراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در مازندران برگزار می‌شود

وی با تأکید بر اینکه از توفیقات خدا بر این انسان مستعد دستیابی به قله‌های رفیع مدارس حوزه علمیه در نجف اشرف بود، عنوان کرد: مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی از شاگردان پرتلاش آیت‌الله سید محمدباقر صدر بود که آثار وی گواه عمق افکار وی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان البرز در خصوص فعالیت‌های غلمی و ارزنده مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی، گفت: استعدادهای الهی مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی از وی شخصیتی در تراز عالمی ربانی به جا گذاشت.

حجت‌الاسلام رزاقی با بیان اینکه این عالم فقید در پرورش و تربیت شاگردان، تألیف کتب ارزشمند نقشی ارزنده داشت و بیش از 150 اثر علمی از وی به یادگار مانده است،تصریح کرد: در دنیا از تبلیغ دین و هدایت مردم چیزی بالاتر نیست و علمای ربانی اسلام ازجمله مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی در این راه گام برداشته‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان البرز با تأکید بر اینکه پیامبران و علما در راه هدایت مردم گام برداشته‌اند و شهدا نیز در این راه همیار آن‌ها بوده‌اند، گفت: انسان‌های فقیه، مجاهد و عالم ربانی که هادی جامعه بوده‌اند تا جایگاه خود در بهشت توسط فرشتگان بدرقه می‌شوند.

حجت‌الاسلام رزاقی ادامه داد: مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی این مرجع عالی‌قدر، یاری باوفا و متعصب بود که در کنار امام و رهبری حضور داشت و در این مسیر باثبات قدم و با خطی مشی زیبا ایستادگی کرد.

انتهای پیام/

R41451/P4001/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر

در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره‌ای بیماری در گذشت.

 


منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد