Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه ها و برخی مردم، کامنت مدافع ناپولی برای پوگبا را نشانه ای برای پیوستن او به منچستریونایتد می دانند اما شاید منظور کولیبالی تنها یک دیدار ساده با پوگبا بوده است.

طرفداری - پس از جنجال‌های اخیری که برای کالیدو کولیبالی به وجود آمد، پل پوگبا در اینستاگرام از او حمایت کرد و این با پاسخ مدافع سنگالی ناپولی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیبالی در دیدار با اینتر از سوی هواداران نراتزوری هدف توهین های نژادپرستانه قرار گرفت. بارها اخباری پیرامون علاقه منچستریونایتد به این مدافع مستحکم، در رسانه های مختلف منتشر شده است. به گزارش کالچو مرکاتو، میرور و اکسپرس، شیاطین سرخ در تابستان با رقم 100 میلیون یورو به دنبال خرید کولیبالی بودند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و همچنین اورلیو دی لورنتیس نیز چنین پیشنهادی را تایید کرده بود اما ماه گذشته، انتقال او در ژانویه را رد کرد. پس از پیروزی منچستریونایتد مقابل بورنموث در پایان سال 2018، پل پوگبا در اینستاگرامش نوشت:

عالی بود بچه ها. پایانی زیبا برای سال + دست افتخارآمیز برای کالیدو کولیبالی. 2019 نه به نژادپرستی.

کولیبالی در پاسخ به پوگبا نوشت:

از حمایتت ممنونم برادر! تبریک برای گل ها و پیروزی! به زودی می بینمت برادر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات

به گزارش ورزش سه، او با این استوری ضمن اعلام شکایت از یک رسانه در این باره چنین نوشته است: دیگه سکوت نمی‌کنم، همه چیز قانونی توسط وکیلم داره پیگیری و انجام میشه.

در شایعه‌ای که چندی پیش در فضای مجازی وایرال شده بود، همسر سابق قایدی پیش از متارکه به مسائلی متهم شده بود که حالا او تصمیم گرفته به آنها واکنش نشان بدهد.

دیگر خبرها

  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد