Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی زندیه‌وکیلی معاون عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به برج پرنده‌نگری تالاب میقان اراک گفت: برج پرنده‌نگری در گذشته ساخته شده بوده و شورای فنی استان از این برج بازدید داشته است، در جمع‌بندی و جلسه‌ای که در شورای فنی داشتیم، قرار شد شورای فنی با حضور تعدادی از مهندسان بازدید از این برج را داشته باشند و ببینند امکان مقاوم‌سازی آن وجود دارد یا غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درحال حاضر تا قبل از انجام مقاوم‌سازی با توجه به بازدیدی که شورای فنی و کمیته نظارت داشتند چون امکان خطر وجود دارد، استفاده از آن برای شهروندان ممنوع اعلام شده و از شهروندان تقاضا داریم که اگر مراجعه هم می‌کنند از این برج استفاده نکنند.

معاون عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: محیط زیست هم قرار شد که یک مشاور را برای مقاوم‌سازی این برج بگیرد و طرح را هم تهیه کند و اعتبار لازم را هم دراختیار قرار دهد، اگر امکان مقاوم‌سازی باشد که این کار انجام می‌شود.

زندیه‌وکیلی بیان کرد: این برج متاسفانه بدون نظارت کافی ساخته شده و محیط زیست راسا خود وارد این کار شده و یکی از دلایل این است که محیط زیست واقعا دستگاه تخصصی این کار نیست و یک سری از شهروندان هم هزینه را کمک کردند، الان شهروندان قرار است از آن استفاده کنند که خطر دارد.

وی ادامه داد: چون علاقمندان محیط زیست هزینه ساخت این برج را کمک کردند، محیط زیست هم خیلی نظارت نداشته و این اشتباه بوده و حتی اگر کاری به صورت مجانی هم انجام می‌شود باید روی بحث‌های مهندسی آن نظارت شود.

معاون عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد: به نظر می‌رسد که تا پایان سال بررسی‌های فنی لازم برای این برج انجام شود.

انتهای پیام/ب

توضیحات معاون عمرانی استاندار مرکزی درباره استحکام برج پرنده‌نگری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرا نشدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی افزود: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر فروردین مشکلی در این زمینه وجود داشته است، به‌طور قطع در اردیبهشت باید رفع شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است؛ دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 749318

دیگر خبرها

  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • تاثیر ظروف یکبار مصرف بر محیط زیست
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود