Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@07:45:39 GMT

نماینده میانه در مجلس تحصن کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۱۴۵۳

صراط:

فردین فرمند نماینده میانه که چهارم مهرماه در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور در مجلس تحصن کرده بود امروز بار دیگر مقابل جایگاه هیات رییسه تحصن کرد و خواستار برگزاری جلسه غیر علنی شد.

به گزارش ایرنا این عضو فراکسیون امید از آغاز جلسه علنی صبح امروز - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی در مقابل جایگاه هیات رییسه ایستاد ، سر خود را پایین انداخت و تحصن خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آغاز تحصن این نماینده معترض، جمعی از نمایندگان به سمت وی رفتند و از وی خواستند که به صندلی خود بازگردد.

فرمند نیز ضمن نشان دادن قانون اساسی به نمایندگان اعلام کرد که در شرایط اضطراری هستیم و لایحه بودجه 98 نمی تواند پاسخگوی شرایط کشور باشد، از این رو باید جلسه غیر علنی تشکیل شود و این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: تا این خواسته محقق نشود بر صندلی خود نمی نشینم و باید مجلس جلسه غیر علنی برای بررسی لایحه بودجه سال آینده تشکیل دهد.
نماینده میانه به رغم تحصن، در هنگام رای گیری ها به صندلی خود مراجعه می کند و پس از مشارکت در رای گیری دوباره مقابل جایگاه هیات رییسه می رود.
در ادامه جلسه علنی امروز محمد علی وکیلی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به سمت وی رفت و از این نماینده خواست که به صندلی خود بازگردد ولی فرمند مُصر است که باید به خواسته وی توجه شود.
این دومین بار است که فرمند نماینده میانه در سه ماه گذشته در مجلس تحصن می کند، پیش از این در چهارم مهر ماه امسال وی در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور در مجلس تحصن کرد و خواستار برگزاری جلسه غیر علنی مجلس برای این موضوع شد که در نهایت مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی آن روز را بر عهده داشت با درخواست نماینده میانه موافقت کرد و جلسه غیرعلنی مجلس برگزار شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نماینده میانه مجلس تحصن صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟

بانکی پور مدعی شد که در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده گفته است: آتاتورک ضربه بزرگی به ترکیه زد.

وی ادامه داد: الان در ترکیه آنچه که رسما اعلام می شود، به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن. این رهاورد کشف حجاب آتاتورک است.

بانکی پور گفت: ترکیه که یک کشور مسلمان با مساجد قوی و زیبای زیاد است، به چنین وضعی رسیده است که این نگران کننده است.

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران